ناگفته‌هایی در مورد نحوه شارژ صحیح اسمارت‌فونها و گجتهای دیجیتال!

کد خبر: 706407

جستجو برای قدرت موضوعی ابدی و همیشگی است. گوشیها – حلقه ارتباط ما با دنیای مجازی و زندگی واقعی – تقریبا هیچ‌وقت به اندازه یک روز کامل قادر به نگه‌داری شارژ خود نیستند. این نوشته حاصل گفتگو با افراد حرفه‌ای است و به شما یاد خواهد داد چگونه محل کار و زندگی خودتان را به یک محیط مناسب برای شارژ گجتهایتان تبدیل کنید.

ناگفته‌هایی در مورد نحوه شارژ صحیح اسمارت‌فونها و گجتهای دیجیتال!
نت نوشت: جستجو برای قدرت موضوعی ابدی و همیشگی است. گوشیها - حلقه ارتباط ما با دنیای مجازی و زندگی واقعی - تقریبا هیچ‌وقت به اندازه یک روز کامل قادر به نگه‌داری شارژ خود نیستند. زندگی ما در حال تبدیل شدن به یک جدال دائمی بر سر پیدا کردن مکان شارژ است. حتی شارژ کردن گوشی در منزل نیز سخت شده به ویژه اگر روزانه دستگاه‌های مختلفی برای شارژ دارید و از محلهای شارژ به صورت اشتراکی با دیگران استفاده میکنید. با این حال این مشکل با برنامه ریزی درست تا حدی قابل حل است. متاسفانه یک استراتژی عمومی برای این مشکل وجود ندارد. هر شخصی بایستی با در نظر گرفتن سبک زندگی خود، عادات و استفاده روزانه‌اش از گجتهای دیجیتال، راه‌حلی مناسب حال خود بیابد. این نوشته حاصل گفتگو با افراد حرفه‌ای است و به شما یاد خواهد داد چگونه محل کار و زندگی خودتان را به یک محیط مناسب برای شارژ گجتهایتان تبدیل کنید. کجا دارم شارژ میکنم؟ روشن است که شارژ در منزل جزء واجبات است پس باید همیشه یک کابل و آدابتور مناسب برای استفاده در منزل داشته باشید، اما شمایی که همیشه میخواهید شارژ داشته باشید بایستی برای سایر شرایط نیز پیش‌بینی‌های لازم را اتخاذ کنید. به عنوان مثال اگر محل کارتان ایستگاه شارژ USB دارد باید یک کابل همراهتان باشد تا در محل کار بتوانید از این قابلیت استفاده کنید. در واقع یک کابل usb و آدابتور بهتر است همیشه همراه شما باشد تا در اولین مکانی که امکان شارژ بود بتوانید این کار را انجام دهید. استفاده از یک شارژر فندکی در خودرو نیز راه‌حل مناسبی است تا در حین سفر به مشکل برنخورید یا در هر اتاق بهتر است یک شارژر داشته باشید. تقریبا در هر جایی که رفت‌وآمد زیادی دارید بهتر است شارژر به همراه داشته باشید. داشتن یک پاوربانک و باتری زاپاس هم به عنوان راه‌حلهای تکمیلی میتوانند در شرایط بحرانی شما را یاری کنند.
شارژر
برای شارژ گجتهایم، چه وسایلی بخرم؟ فرایند شارژ نیازمند استفاده از چیزهای مختلفی است. برخی گوشیها شارژ سرخود و مخصوص خود دارند، برخی شارژرها usb هستند، برخی سوزنی، برخی از آنها دستگاهی برای شارژ اکسترنال باتری دارند، بعضی‌ها نیازمند دوشاخ تبدیل هستند و بسیاری از موارد دیگر.
بیشتر بخوانید: ۶ روش صحیح شارژ کردن پاور بانک
به عنوان مثال استفاده از شارژرهای همه کاره که با دارا بودن ۱۰ کانکتور مختلف برای شارژ انواع گوشی‌ها با همین نام در بازار عرضه شده‌اند یک وسیله پیشنهادی است. یا usb hub هایی که برای شارژ از طریق پورت usb میتوانند به کارتان بیاید. در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا گجتهایی با شارژ بیسیم به بازار عرضه شوند. این تکنولوژی، جوان ولی رو به رشد است. برای شارژ بیسیم علاوه بر اینکه دستگاه پذیرنده (گوشی یا هر گجت دیگری) بایستی با این تکنولوژی سازگار باشد همچنین نیازمند یک پد شارژ بیسیم نیز هستید. امروزه در خودروهای جدید معمولا این پد به صورت سرخود وجود دارد بنابراین در خرید خودروی جدیدتان این ویژگی را هم میتوانید مد نظر داشته باشید (فکرش را بکنید پراید با پد شارژ بیسیم
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها