شلیک حداقل ‍۱۰ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی

کد خبر: 1220215

منابع خبری از حملات راکتی مقاومت فلسطین و به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در مناطق اطراف غزه خبر دادند.

شلیک حداقل ‍۱۰ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی

 منابع خبری اعلام کردند که مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را آغاز کرده است.

خبرنگار شبکه «المیادین» در این باره گزارش داد: راکت‌های جدیدی از نوار غزه به سوی صهیونیست‌ها پرتاب شده و آژیرهای خطر در شهرک‌های «سدیروت»، «شاعر هنگیف» و «عسقلان» به صدا درآمد.

در ادامه این گزارش آمده است: راکت‌هایی که از نوار غزه پرتاب شده، مربوط به حملات امروز رژیم صهیونیستی هستند و پاسخ مقاومت فلسطین به ترور سه رهبر جنبش جهاد اسلامی در روز گذشته نیستند.

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های خود اعلام کردند: تاکنون ۲۶ راکت به سمت شهرک‌های اطراف غزه شلیک شده که سامانه گنبد آهنین تنها ۹ راکت را رهگیری کرده است.

این رسانه‌ها در ادامه گزارش‌های خود اذعان کردند: پس از ۳۶ ساعت انتظار، رگبار راکتی فلسطینی‌ها آغاز شده و راکت‌هایش به اهدافی در سدیروت تا عسقلان اصابت کرده‌اند.

پایگاه اینترنتی روزنامه عبری «معاریو» نیز درباره این حملات نوشت: رگبارهایی از راکت‌ به سوی عسقلان و مرز غزه روانه شده‌اند که تاکنون هم ادامه دارند.

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که آژیرهای خطر در اسدود، حومه آن، نتیفوت و در بیش از ۳۰ کیلومتری مرز با غزه به صدا درآمده‌اند.

این پاسخ راکتی مقاومت در حالی انجام شد که رسانه‌های فلسطینی، صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ می)، از آغاز موج جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قرار دادن چندین نقطه در آن خبر داده بودند.

براساس گزارش خبرگزارس فلسطینی «شهاب»، جنگنده‌‌های رژیم صهیونیستی، در دومین روز تجاوز به نوار غزه، چندین شهر را در این منطقه هدف قرار دادند.

بامداد روز سه‌شنبه، ۹می منابع خبری فلسطینی با گزارش حداقل ۴۰حمله هوایی به سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جنبش جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌ است./ فارس

حجم ویدیو: 948.55K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها