سرلشکر سلامی: قطعا آمریکا را از منطقه اخراج می‌کنیم

کد خبر: 1239260

فرمانده کل سپاه: شکست تمامی راهبردهای دشمنان در جغرافیای جهان اسلام را مدیون مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش هستیم. سپاه،‌ انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و قطعا آمریکا را از منطقه اخراج خواهد کرد.

سرلشکر سلامی: قطعا آمریکا را از منطقه اخراج می‌کنیم

فرمانده کل سپاه در دیدار امروز اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران با فرمانده کل قوا، گفت: سپاه، انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و قطعا آمریکا را از منطقه اخراج خواهد کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار امروز اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران با فرمانده کل قوا ضمن یادآوری آخرین دیدار فرماندهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی که در سال ۹۸ و با حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود، شکست تمامی راهبرد‌های دشمنان در جغرافیای جهان اسلام را مدیون مجاهدت‌های این شهید والامقام و یارانش برشمرد.

فرمانده کل سپاه در این دیدار خطاب به دشمنان تأکید کرد: سپاه، انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و قطعا آمریکا را از منطقه اخراج خواهد کرد.

سرلشکر سلامی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به تشریح ابعاد توانمندی‌ها و عملکرد سپاه پاسداران در عرصه‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، علمی، اقتصادی، سازندگی، سلامت، خدمت‌رسانی، تبلیغاتی و امید‌آفرینی پرداخت./ میزان

حجم ویدیو: 789.76K | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها