واکنش وزیر نفت به اقدام خرابکارانه دشمن

کد خبر: 1274773

از قبل برای همه تاسیسات نفتی و گازی آماده باش بودیم و می دانستیم بعد از اتفاقات منطقه و راهپیمایی عظیم‌مردم در ۲۲ بهمن، دشمن تلاش خواهد کرد که برای مردم چالش ایجاد کند، بعد از این اتفاق سریعا آرایش شبکه تغییر یافت و تیم های عملیاتی در منطقه حضور یافتند و این اتفاق خسارات جانی به همراه نداشت.

واکنش وزیر نفت به اقدام خرابکارانه دشمن

وزیر نفت با اشاره به عملیات خرابکارانه‌ روی یکی از خطوط شبکه سراسری انتقال گاز کشورمان، گفت: تا قبل از ظهر گاز این مناطق وصل خواهد شد.

 «جواد اوجی» وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: حدود ساعت ۱ بامداد عملیات خرابکارانه‌ای بر روی یکی از خطوط شبکه سراسری انتقال گاز کشورمان صورت گرفته است و در دو سه منطقه انفجار داشتیم.

وی افزود: از ساعات اولیه اقدامات لازم برای حل مشکل به وجود آمده صورت گرفته است، ضمن آنکه ما همواره آماده هرگونه مقابله با خرابکاری در تأسیسات نفتی و گازی خود بوده و هستیم. با اتفاقاتی که در منطقه افتاده و با راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن، پیش‌بینی می‌کردیم که دشمنان بخواهند چالشی را ایجاد کنند.

وزیر نفت ادامه داد: با انفجارهایی که اتفاق افتاده است، سریعاً آرایش شبکه را تغییر داده‌ایم. تیم‌های عملیاتی‌مان سریعاً در منطقه وارد شدند. خوشبختانه خسارت جانی نداشته‌ایم و اهداف دشمن برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور به نتیجه نرسیده است و نخواهد رسید.

اوجی گفت: تا قبل از ظهر، گاز این مناطق وصل خواهد شد و تا غروب امروز تمام خطوط بازسازی و تعمیر می‌شود و در مدار قرار می‌گیرند.

مهر

 

حجم ویدیو: 9.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها