برگزاری مراسم وداع با پیکر شهیدان خدمت در مصلی تهران/مصلی تهران مملو از جمعیت

کد خبر: 1292531

مصلی تهران مملو از جمعیت برای وداع با شهدای خدمت

برگزاری مراسم وداع با پیکر شهیدان خدمت در مصلی تهران/مصلی تهران مملو از جمعیت

مراسم وداع با پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان با حضور اسماعلی رئیس دفتر رئیس جمهور، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، اسماعیلی وزیر فرهنگ و جمع کثیری از مردم پایتخت از ساعات ابتدایی شب در حال برگزاری است.

مراسم وداع با پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان با حضور غلامحسین اسماعلی رئیس دفتر رئیس جمهور، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، اسماعیلی وزیر فرهنگ و جمع کثیری از مردم پایتخت از ساعات ابتدایی شب در حال برگزاری است. 

پیکرها حوالی ساعت 22 به مصلی تهران رسید و محمدحسین پویانفر مداح اهل بیت پس از قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) دقایقی به مداحی پرداخت.

سردار اشتری، مداحان اهل بیت از جمله حاج منصور ارضی، محمود کریمی نیز در مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تهران در این مراسم دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: ساعت ها معطل پیکری شدید که یک شبانه روز در کوه ها به دنبالش می گشتند.

وی افزود: این ساعات یاد زینب(س) افتادم. میان قتلگاه می گفت: «گلی گم کرده ام می جویم او را.» 9 دی در همین مکان رئیسی آمد از فتنه گران برائت جست و در دهان رئیس جمهور آمریکا کوبید. او 22 بهمن ها از انقلاب و نظام دفاع کرد. رئیسی همه هستی خود را برای اسلام داد.

رئیس شورای هماهنگی تهران بیان داشت: می بینیم این روزها در تبریز و قم چه خبر بود و فردا چه غوغایی خواهد بود در تهران. فردا 9 صبح بر پیکرها توسط رهبری نماز اقامه شده و تا میدان آزادی شهدا را تشییع خواهیم کرد. پیکرهایی که خسته هستند. خدا می داند چه بر آنها در دره ها گذشت اما آنها با خدا معامله کرد.

لحظه ورود ماشین حمل پیکرهای شهدا به مصلی تهران

 

وی گفت: اما همه بدانند راه رئیسی و انقلاب و ولایت ادامه دارد.

سپس با ورود پیکرها به داخل شبستان حاج محمود کریمی به مداحی پرداخت و ذکر یا حسین(ع) توسط مردم بلند شد.

مداحی حاج منصور ارضی در مراسم وداع با سید الشهدای خدمت

 

وداع خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با پیکر مطهر رئیس جمهور  شهید

عزاداری خانواده شهیدان خدمت و هیئت وزیران در مراسم وداع

حجت الاسلام حسینی از کارشناسان مذهبی ضمن حضور در این مراسم دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: برخی رجال کسانی هستند که خدا آنها را انتخاب کرده و گمنام هستند. گفتار و رفتار صادقانه ویژگی آنها است.

وی افزود: عجیب نبود بدن اینها مثل مادر که بین در و دیوار سوخت، بدن اینها هم اینگونه شد.

حسینی بیان داشت: در جمکران فوج فوج جمعیت بود و فردا در تهران غوغا می شود. دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است. پرچم این انقلاب توسط رهبری به دست امام زمان می رسد.

وی ادامه داد: دشمن بداند اگر حاج قاسم ها را از ما گرفت ملت ما قوی تر می شود.  شهدا هم بدانند ما همین مسیر را ادامه میدهیم. راهی که هرگز تغییری در آن نیست.

بدرقه پیکر شهیدان خدمت از مصلی تهران

 پایان مراسم پیکرها جهت آماده سازی برای مراسم تشییع فردا از مصلا منتقل شد.

/تسنیم

حجم ویدیو: 15.83M | مدت زمان ویدیو: 00:03:10 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها