فیلم: هاجر نویدی؛ علت مرگ، فقر

کد خبر: 705930

هاجر نویدی منش، متولد سال ۶۶ در روستای شوتاور از توابع بخش چاروسا شهرستان قلعه رئیسی در شهر دهدشت استان کهگیلویه و بویر احمد در تاریخ دهم تیر سال ۸۱ فوت کرد. او به دلیل فقر خانواده و روستایش جانش را از داد.

سرویس عکس و فیلم فردا:

گزارش کامل از مرگ هاجر نویدی،دختر ۱۵ ساله ای که به علت فقر جانش را از دست داد،در این ویدئو مشاهده کنید.

این فیلم را از فردا دانلود کنید
این فیلم گزارشی است از دختری مستضعف از روستاهای کهگیلویه و بوبراحمد به نام هاجر نویدی که در سال ۸۱ فوت می‌کند؛ اما آنچه در این ماجرا مهم است اینکه مرگ وی بر اثر «فقر» اعلام می‌شود و به دلیل عدم پول در موقع مراجعه به پزشک، درمقابل چشم پدر و مادرش جان می‌دهد اما دولت وقت که ریاست آن برعهده خاتمی بود کاملاً بی‌تفاوت به این موضوع، تلاش می‌کند آن را بی‌اهمیت جلوه ‌دهد، تا جایی که ابتدا آن را تکذیب می‌کند و آنرا دروغی برای تخریب دولتش توسط رقیبان عنوان می‌کند!
اما ماجرای مرگ هاجر حداقل سه ماه در روزنامه ابرار به سردبیری وقت آن - وحید جلیلی- مطرح بود اما آنچه تعجب داشت اینکه در میان همه روزنامه‌های اصلاح طلب دوران خاتمی، هیچ روزنامه‌نگاری حاضر به پوشش این واقعه تلخ نشد درمقابل حتی دولت خاتمی در چهلمین روز درگذشت هاجر نویدی از توزیع روزنامه‌ی ابرار در یاسوج نیز جلوگیری می‌کند و همه نسخه‌های آن را جمع می‌کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها