شوآف جدید ثروتمندان چینی با ماسک صورت! +فیلم

کد خبر: 975774

شوآف عجیب یک راننده چینی برای استفاده از ماسک صورت به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شد.

شوآف جدید ثروتمندان چینی با ماسک صورت! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: حدود دو هفته از شیوع ویروس کرونا در چین می‌گذرد. این ویروس تاکنون جان بیش از ۶۰۰ تن از شهروندان این کشور را گرفته و بیش از ۲۰۰۰۰ تن نیز آلوده به این ویروس شده اند. شیوع ناگهانی و طوفانی این ویروس در چین موجب شد تا مقامات چینی برای جلوگیری از سرایت این ویروس در کل این کشور حدود ۱۰ شهر را در قرنطینه قرار دهند.

شوآف جدید ثروتمندان چینی با ماسک صورت! +فیلم

اما در حالی که این کشور دارای جمعیت میلیاردی اکنون با کمبود ماسک مواجه شده است و حتی سفارشاتی برای خرید ماسک به چند کشور از جمله ترکیه داده اقدام عجیب یکی از رانندگان چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این راننده اهل اشهر " دانگوان "، واقع در استان گوانگ دونگ که هویتش مشخص نشده برای مبتلانشدن به کروناویروس اقدام به پوشیدن همزمان ۱۲ ماسک صورت کرد. هنگامی که پلیس از این راننده خواست تا برای چک کردن تب خود خودرویش را متوقف کند ناگهان متوجه شد که او از ۱۲ ماسک صورت استفاده کرده است. در ویدئویی که توسط ماموران پلیس تهیه شده لحظه‌ای را که این راننده ماسک‌ها را از صورت خود برمی‌دارد نشان می‌دهد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران این کشور مواجه شد و بسیاری از کاربران با انتقاد از عمل این راننده، پوشیدن ماسک زیاد را سمبل جدید ثروتمندان این کشور برای نشان دادن ثروت خود به مانند ساعت‌های اپل و جواهرات قلمداد کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها