پذیرش «مبلغ اینترنتی» در ۷ زبان زنده دنیا

کد خبر: 477344

معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از میان طلابی که به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، روسی، اردو، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ترکی آذری آشنا هستند، «مُبلغ اینترنتی» می‌پذیرد.

فارس: معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه به منظور نشر معارف اسلامی در فضای مجازی و همچنین شناساندن معارف صحیح اهل‌بیت و سنت ائمه معصومین علیهم‌السلام و رساندن پیام دین اسلام به مردم سرتاسر دنیا از میان طلاب و فضلای حوزوی «مبلغ اینترنتی» می‌پذیرد.

طلابی که تخصص‎های مختلف قرآن و حدیث، اعتقادات و کلام، تاریخ و سیره، اخلاق و احکام و آشنا به هفت زبان اعم از زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، روسی، اردو، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ترکی آذری هستند می‌توانند به عنوان «مُبلغ اینترنتی» معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه نام‌نویسی کنند.

شرایط پذیرش:

- تحصیلات در حد اتمام سطح

- متأهل

- آشنایی با فعالیت‌های اینترنتی

- قبولی در مصاحبه ورودی و آزمون

زمان ثبت‌نام از دهم لغایت سی‌ام دی‌ماه 1394 است و همچنین مصاحبه واجدین شرایط از تاریخ اول لغایت پانزدهم بهمن‌ماه 1394 انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به پایگاه جامع تبلیغ به نشانی http://zitova.ir نسبت به پر کردن فرم پذیرش اقدام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها