گزارش تصویری ۵ بهمن: از تجمع اعتراضی کارکنان پتروشیمی تا هوای دیدنی تهران

کد خبر: 485982
گزارش تصویری ۵ بهمن: از تجمع اعتراضی کارکنان پتروشیمی تا هوای دیدنی تهران
گزارش 5 بهمن
تجمع اعتراضی کارکنان پتروشیمی‌ مقابل وزارت نفت
صبح دوشنبه کارکنان پتروشیمی‌های واگذار شده هلدینگ خلیج فارس در اعتراض به ابهام در وضعیت استخدامی خود مقابل وزارت نفت دست به تجمع اعتراضی زدند.
گزارش 5 بهمن
استقبال رسمی رئیس جمهور ایتالیا از رئیس جمهور کشورمان
رییس‌جمهوری اسلامی ایران که برای سفری رسمی به ایتالیا سفر کرده است، دوشنبه از سوی «سرجیو ماتارلا» ریس‌جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
گزارش 5 بهمن
تشییع پیکر یدالله نجفی صدابردار سینما
مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی صدابردار سینما صبح دوشنبه با حضور هنرمندان در ساختمان شماره ۲ خانه سینما برگزار شد.
گزارش 5 بهمن
تشییع پیکر همایون بهزادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس
مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس صبح دوشنبه با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش وجوانان و اهالی ورزش در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد.
گزارش 5 بهمن
اختتامیه هشتمین جشنواره داستان انقلاب
هشتمین جشنواره داستان انقلاب شامگاه دوشنبه پنجم بهمن‌ماه در آستانه فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان حوزه هنری همراه با تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره و تقدیم جایزه ویژه مرحوم امیرحسین فردی در تالار سوره حوزه هنری تهران به کار خود پایان داد.
گزارش 5 بهمن
پیست اسکی شیرباد مشهد
پیست اسکی شیرباد تنها پیست اسکی شرق کشور سال ۱۳۸۸ در ارتفاعات رشته کوه بینالود، در 38 کیلومتری مشهد و در انتهای دره دولت آباد احداث گردیده است. این پیست درطول سال به مدت پنج ماه از اواسط آذر ماه تا اواسط فروردین قابل استفاده است. طول مسیر پیست اسکی شیرباد 1200 متر می‌باشد. با‌توجه به فراهم بودن لوازم اسکی و در اختیار قرار دادن آن ها به علاقه‌مندان زمینه برای گشترس این ورزش محیاست و کلاس‌های آموزشی متعددی توسط هیات اسکی خراسان رضوی برگزار میشود. در حال حاضر بالغ بر 500 نفر اسکی باز درسطح استان خراسان رضوی در حال فعالیت می باشند. امکانات این پیست شامل یک دستگاه بالابر تله اسکی ، لوازم اسکی و رستوران وکافی شاپ است.
گزارش 5 بهمن
پنجمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر
مایش های بخش خیابانی و محیطی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در محوطه تئاتر شهر برگزاری شد. نمایش «سونامی جوراب» به کارگردانی هیوا اسد بیگی از سقز در پنجمین روز این جشنواره در تئاتر شهر اجرا شد.
گزارش تصویری ۵ بهمن: از تجمع اعتراضی کارکنان پتروشیمی تا هوای دیدنی تهران
اولین همایش اتیسم در ساری
نخستین همایش علمی و نمایشگاه تخصصی عکس با موضوع اختلال اتیسمی و با عنوان " اتیسم را دریابیم" آثاری از امیرعلی رزاقی عکاس خبرگزاری مهر در ساری برگزار شد.
گزارش 5 بهمن
ازدواج 1260 زوج دانشجو درحرم رضوی
افتتاحیه چهارمین کاروان دانشجویی طرح ملی «همسفر تا بهشت» دوشنبه با حضور ۱۲۶۰ زوج دانشجو از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور در حرم مطهر رضوی انجام شد.
گزارش 5 بهمن
بارش اولین برف زمستانی - اردبیل
گزارش 5 بهمن
رژه قایق ها در کارناوال سنتی در ونیز
گزارش 5 بهمن
نبرد خونین سگ ها
هزینه بلیت این فیلم سینمایی اندکی بی‌تفاوتی، کمی بی‌رحمی با چاشنی بیکاری و سردرگمی است. هزینه‌ای که به راحتی برای تماشای یک نبرد خونین داده می‌شود.پنج هفته است که نبرد سگها در شهرهای مختلف از جمله میانه و خرمدره در حال برگزاری است.
گزارش 5 بهمن
هوای دیدنی تهران
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها