اقدام مجری تلویزیون پاکستان برای اثبات ناامنی +عکس

کد خبر: 516913

مجری یک تلویزیون خصوصی پاکستان با وارد کردن اسلحه به صحن علنی پارلمان ایالت «سند»، و نشان دادن آن به رئیس و نمایندگان ایالتی، ناامنی در این پارلمان را به اثبات رساند.

اقدام مجری تلویزیون پاکستان برای اثبات ناامنی +عکس
خبرگزاری تسنیم: «اقرا الحسن» مجری تلویزیون خصوصی «اری نیوز» که به اثبات جنایت‌ و سایر امور در جامعه پاکستان معروف است، طی اقدامی برای اثبات ناامنی پارلمان ایالت «سند»، اسلحه کمری را وارد صحن علنی این مجلس کرد. به گزارش «داون نیوز»، وی برای ارائه گزارشی از پارلمان ایالت سند، با حمل سلاح کمری همراه با تیم خود وارد این پارلمان شد و عدم ‌توان برقراری امنیت، مقامات دولتی را به اثبات رساند.
اقدام مجری تلویزیون پاکستان برای اثبات ناامنی +عکس
مجری تلویزیون خصوصی پاکستان پس از وارد کردن سلاح کمری به صحن علنی پارلمان ایالتی سند، اسلحه خالی را به رئیس و نمایندگان پارلمان این ایالت نشان داد. نمایندگان پارلمان ایالت سند با واکنش شدید در این خصوص اعلام کردند که مجری تلویزیون خصوصی پاکستان در حالی توانسته سلاح کمری را وارد پارلمان کند که مقامات امنیتی، این مجلس را به دلیل تهدیدات امنیتی در حالت آماده باش قرار داده است. با این حال، رئیس پارلمان ایالت سند، بجای پاسخ به سوالات نمایندگان، مجری تلویزیون را همراه با تیمش بازداشت کرد. رئیس پارلمان ایالت سند به «سهیل انور سیال» وزیر امور داخلی ایالت سند دستور داد تا در این خصوص تحقیق کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها