همکاری آپارات و پندانه

کد خبر: 677391

سایت آپارات در راستای حمایت از تولید محتوای فاخر ایرانی، ضمن حمایت از انیمیشن «پندانه» از این به بعد، این انیمیشن را به صورت اختصاصی پخش می‌کند.

رپورتاژآگهی: آپارات به عنوان یک رسانه همواره سعی در عمل به رسالت خود در حمایت از تولید محتوای فاخر و خلاقانه داخلی داشته است. انیمیشن‌سازی یکی از حوزه‌هایی است که متاسفانه با وجود ظرفیت‌های بالا و حضور استعدادهای جوان و خلاق در کشور، تاکنون آنطور که شایسته است مورد حمایت قرار نگرفته و مغفول مانده است.
بدون شک، «پندانه» یکی از موفق‌ترین مجموعه انیمیشن‌های سال‌های اخیر کشور است که به تهیه‌کنندگی مهدی صفی‌یاری و کارگردانی سعید جلالیه ساخته می‌شود و تاکنون بیش از 400 قسمت از آن تولید و پخش شده است. این انیمیشن از همان ابتدای پخش به خاطر لحن طنزآمیز و سبک دوبله خلاقانه و ویژه آن توجه بسیاری از مخاطبان و صاحبنظران حوزه رسانه را به خود جلب کرد.
صداپیشگی انیمیشن پندانه را محمدرضا علیمردانی برعهده دارد که سبکی نو و خلاقانه را برای اولین‌بار در دوبله این انیمیشن به کار برده است. در این سبک جالب، جملات به صورت کاملاً مفهوم و معمول شنیده نمی‌شوند ولی، ذهن مخاطب را به سوی پیام و مفهوم انیمیشن سوق می‌دهند. این انیمیشن با ترکیب تکنیک دوبعدی و کات‌اوت تولید می‌شود.
پیش‌تر، انیمیشن پندانه از شبکه نسیم تلویزیون پخش می‌شد و سپس در فضای مجازی قرار می‌گرفت اما، با توافق‌های صورت‌گرفته، از این به بعد می‌توانید منتظر دیدن قسمت‌های جدید انیمیشن زیبای پندانه از آپارات باشید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها