انتخاب سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن سال روسیه بحث برانگیز شد

کد خبر: 1118282

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال روسیه انتخاب سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ روسیه را انتخابی بحث برانگیز دانست.

انتخاب سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن سال روسیه بحث برانگیز شد

با اعلام روزنامه «اسپورت اکسپرس» سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ با ۱۳۹ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ لیگ روسیه انتخاب شد.

«الکساندر موستووی» هافبک سابق تیم ملی روسیه و بازیکن باشگاه‌هایی چون بنفیکا پرتغال، سلتاویگو اسپانیا و اسپارتاپراگ روسیه گفت: از نظر من، این انتخاب بحث برانگیز است.

موستووی ادامه داد: من به مسابقات متفاوت نگاه می‌کنم. مدت زیادی است که فوتبال بازی کرده‌ام. به نظرم می‌شد گزینه بهتری پیدا کرد.

بازیکن سابق تیم ملی روسیه یادآور شد: آزمون بازیکن خوبی است، اما اخیراً او مورد اتهام قرار گرفته است و شایعاتی در مورد جدایی او از زنیت هم به گوش می‌رسد. حتی آرتم زوبا هم جزو ۵ بازیکن برتر نیست. همه فوتبال را می‌فهمند، اما عده کمی فوتبال بازی می‌کنند.

موستووی در پاسخ به این سوال که آیا آزمون مثل زنیت می‌تواند خودش را در تیم‌های دیگری در اروپا ثابت کند؟ گفت: فکر می‌کنم سردار اگر برود در اروپا موفق می‌شود. در لیگ روسیه او همواره در کورس گلزنی بوده است. او تجربه کسب کرده و فقط ۲۶ ساله است. اینکه به جای آزمون چه کسی به زنیت می‌رود بستگی به مدیر برنامه‌ها و مدیران باشگاه زنیت دارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها