گل محمدی: استقلالی ها زیاد گاف می دهند

کد خبر: 1139561

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به گاف های بیانیه استقلال گفت: اگر چند داور منصف نگویند قضاوت دربی یک طرفه بوده با فوتبال خداحافظی می کنم.

گل محمدی: استقلالی ها زیاد گاف می دهند
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی جام حذفی گفت: گل محمدی گفت: اتفاقات بازی دربی هم به خاطر صحنه‌های داوری بود. صحنه‌های داوری را  بگذارید و چند داور منصف ببینند، اگر نگفتند قضاوت دربی یک طرفه بوده فوتبال را کنار می‌گذارم.

گل محمدی در دربی ۹۸ به خاطر اعتراض به قضاوت داور مسابقه بعد از گل استقلال به زمین مسابقه آمد و با داور درگیر شد و همین موضوع باعث شد که او با محرومیت مواجه شود.

استقلالی ها زیاد گاف می دهند

گل محمدی گفت: حکم من نسبت به کاری که کردم زیاد است و از باشگاه خواستم اعتراض کند. تمرکز من روی مسائل فنی است. همین قدر بگویم استناد باشگاه استقلال نسبت به بند‌ها اشتباه بود و اطلاعاتشان کامل نیست. زیاد حرف می‌زنند و زیاد گاف می‌دهند.

طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به علت بد رفتاری در قبال مقام رسمی بازی دربی به ۴ جلسه محرومیت قطعی و ۲ جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد. البته استقلالی‌ها مدعی شدند که محرومیت ۶ ماه باید برای گل محمدی در نظر گرفته می‌شد.

پاسخ گل محمدی به حواشی ایجاد شده درباره رابطه او با حامد لک

گل محمدی گفت: این دروازه بان به تنهایی و با یک مربی اختصاصی تمرین می‌کند که من می‌خواهم نسبت به فوتبال، رفتار و مسائل فنی خودش بیشتر فکر کند. این کار فرصتی است تا بیشتر فکر کند، در نهایت فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد و قطعا حضور لک در روزهای آینده می‌تواند به ما کمک کند.

حامد لک چند روز پیش بعد از بازی دوستانه با تیم ملی امید به علت عملکرد ضعیف و رفتار نامناسب از سوی گل محمدی کنار گذاشته شد و به تنهایی تمرین می کند. البته در حالی که گفته می شود که لک از گل محمدی عذرخواهی کرده و مورد پذیرش قرار نگرفته است، اما سرمربی پرسپولیس این موضوع را رد کرد.

آلودگی هوا پرسپولیسی ها را جان به لب کرده

گل محمدی درباره بازی با تیم آلومینیوم در جام حذفی گفت: با توجه به آلودگی هوا نمی دانم به چه صورت بازیکنان را آماده بازی با آلومینیوم کنم و سلامت بازیکنان در اولویت قرار دارد.

با توجه به شاخص آلودگی هوای تهران مشخص نیست که بازی پرسپولیس وآلومینیوم در جام حذفی برگزار می شود یا به تعویق می افتد؟

باشگاه خبرنگاران جوان
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها