گل‌محمدی: از نظر روحی و روانی تحت فشاریم

کد خبر: 1263064

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شرایط برای برگزاری دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان مهیا نبوده است.

گل‌محمدی: از نظر روحی و روانی تحت فشاریم

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی 2 - 2  تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط برای بازی کردن واقعاً مهیا نبود؛ نه زمین خوب بود و نه اتفاقاتی که در بازی افتاد. اینها غیرطبیعی است و نرمال نیست. نمی‌شود در این زمین بازی کرد. ما دو بار عقب افتادیم و شرایط طوری بود که باید جبران می‌کردیم. در مجموع بازی خوبی از بچه‌ها دیدیم. شاید سه چهار بار روی دروازه ما آمدند که دو بار آن گل شد. جبران کردن در این زمین و جو سخت بود، ولی بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند. تلاش زیادی برای بردن بازی کردیم، ولی یکسری اتفاقات عجیب و غریب و وقفه‌های طولانی در بازی می‌افتد که بازی را سرد می‌کند.

وی در ادامه افزود: تیم استقلال خوزستان با توجه به فوتبالی که دارد فکر نمی‌کنم دنبال این کارها برود و اصلاً احتیاجی به این کار ندارند. مساوی برای ما نتیجه خوبی نبود. با توجه به شرایط جدول هدف ما بردن بود، ولی فکر می‌کنم تیم‌های بزرگ هم اینجا به مشکل خوردند و با اتفاقات بازی را بردند. نمی‌دانم چرا این همه اتفاقات عجیب و غریب و بی‌نظمی باید در لیگ برتر ما بیفتد. ضمن اینکه یکسری اتفاقات هم در بحث داوری افتاد و آنطور که گفتند دو پنالتی باید برای ما می‌گرفتند و گلی هم که خوردیم خطا بود. من عرب‌براقی را داور سالمی می‌دانم و بازی سختی را قضاوت کرد و امیدوارم این صحبت‌ها اشتباه باشد. به تیم حریف تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم به هدف‌شان که کسب یک امتیاز بود رسیدند.

«نمی‌دانم چطور این زمین (زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز) تأیید می‌شود.»، گل‌محمدی با طرح این موضوع و در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش جایگاه استقلال خوزستان را با نوع بازی این تیم همخوانی دارد و یادآوری اینکه پرتاب اشیاء به زمین در بیشتر مسابقات لیگ برتر صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: من قبل از بازی هم به کیفیت خوب استقلال اشاره کردم و گفتم که لیاقتش این جایگاه نیست. درباره بحث فرهنگ‌سازی هم یک بحث ریشه‌ای است و باید از قبل کار می‌شد. روی بحث نظارت و امنیت ورزشگاه‌ها باید یک بازبینی انجام شود. در فوتبال ایران قبلاً هم این اتفاقات بوده و الان به نظرم کمی بیشتر شده است و باید این مسائل ریشه‌یابی و حل شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناکامی تیمش در 9 بازی اخیر خود و تنها کسب یک برد در بازی‌های هفته‌های گذشته توضیح داد: نتایج چیزی که انتظارش را داشتیم نبود و قطعاً نتایج خوبی نبوده است. باید این را در نظر بگیریم که ما در فشردگی سخت مسابقات بودیم. پروازهای متعدد و مصدومیت‌ها و سرماخوردگی که وارد تیم شد در این امر دخیل بود. ضمن اینکه در بخش حمله ایجاد موقعیت خوب می‌کردیم، ولی خوب استفاده نمی‌کردیم. مثلاً در بازی با صنعت نفت دقیقه 97 گل خوردیم و در بازی با الدحیل هم آن پنالتی گل نشد. قطعاً این اتفاقات روی تیم فشار می‌آورد. به هر حال دوران سختی را طی می‌کنیم و سه بازی تا نیم‌فصل داریم. چیزی که اهمیت دارد این است که در این سه بازی حداکثر امتیازات را بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم و در تعطیلات نیم‌فصل هم ریکاوری خوبی داشته باشیم. واقعاً نیم‌فصل سختی را سپری کردیم و تعطیلات زیاد و اتفاقاتی که از شروع فصل افتاد، روی افت تیم دخیل بود.

گل‌محمدی راجع به عملکرد نبیل باهویی و ثبت اولین گل او در پرسپولیس گفت: درباره او زیاد صحبت کردیم و فکر نمی‌کنم دیگر در موردش صحبت کنیم. هر بازیکنی که وارد یک تیم می‌شود نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط موجود وقف دهد. او امروز هم اولین گلش را زد و فکر می‌کنم می‌تواند برای او شروع خوبی باشد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها