نکونام: پیشنهاد خرید قلی زاده و جهانبخش را خودشان دادند!

کد خبر: 1271655

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال در خصوص لغو اردوی امارات گفت: بیانیه باشگاه استقلال نشان داد که آن ها می خواهند سر ما را ببرند.

نکونام: پیشنهاد خرید قلی زاده و جهانبخش را خودشان دادند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال در خصوص لغو اردوی امارات گفت: بیانیه باشگاه استقلال نشان داد که آن ها می خواهند سر ما را ببرند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از لغو اردوی خارجی (امارات) و وضعیت این تیم اظهار داشت: می‌خواهم در خصوص اتفاقای که افتاده است توضیحاتی را بدهم، چرا که مالک اصلی این تیم، هواداران هستند. کسانی که در سرما و گرما از تیم حمایت می‌کنند، اگر استقلال توانست در نیم فصل اول قهرمان شود و با صدر نشینی نیم فصل را به پایان برساند به خاطر حضور هواداران و بازیکنان بوده است نه به خاطر من و کادر فنی. از روز اول هم گفتم اگر حتی ۱۳ بازیکن هم داشته باشم کارم را انجام می‌دهم.

وی افزود: بیانیه امروز نشان داد که آنها منتظر هستند که سر ما را ببرند، این از نامه‌ای که از هیأت مدیره گرفتند بابت اینکه هر موقع خواستند سرمربی را اخراج کنند، مشخص است و بازیکنان و هواداران استقلال نشان دادند که لیاقت صدرنشینی را دارند.

وی افزود: بیانیه امروز باشگاه نشان داد که آنها منتظر هستند که سر ما را ببرند و این از نامه‌ای‌ که از هیات مدیره گرفتند بابت اینکه هر موقع خواستند سرمربی را اخراج کنند مشخص است. بازیکنان و هواداران استقلال نشان دادند که لیاقت صدرنشینی را دارند. اگر نیم فصل اول هم قهرمان شدیم، فقط به خاطر بازیکنان و هواداران است و خواهش می کنم کسی چیزی را به نام خود نزند.

فقط می‌خواهند قدرتشان را نشان دهند

سرمربی استقلال ادامه داد: از همان روز اول با مدیریت باشگاه دعوا داشتیم. بازیکنان به دلیل اینکه از باشگاه پول نگرفته بودند اعتصاب می کدند و مسئولان باشگاه هم می گفتند چون اعتصاب کردید به شما پول نمی دهیم. در واقع تنها لج و لجبازی بود و ل و جنگ و دعوا ،مسئولان باشگاه از اول هم می خواستند فقط قدرتشان را نشان دهند.

 به مسوولان باشگاه اعلام کردم بازیکن نگیریم اردو نخواهیم رفت

سرمربی استقلال در خصوص لغو اردوی دوبی عنوان کرد: بازی آخری که در تهران داشتیم، من رسماً به مسئولان باشگاه اعلام کردم که اگر بازیکن نگیرند من تیم را به اردو نخواهم برد. قرار بود اردویی در دوبی برگزار شود که آن هم طی یک پیشنهاد به من داده شد که قرار بود 2 بازی دوستانه هم در آن آنجا داشته باشیم اما وقتی بازیکن نگرفتیم، با خودم گفتم که به اردوی خارجی نمی‌رویم. در روزهای اخیر جلساتی را با مدیرعامل تیم برگزار شد که دوباره من درخواست اردوی خارج از کشور دادم اما آن را منوط به خریدن بازیکن کردم.

با 2 لیستی که به باشگاه دادم مشخص بود چه بازیکنانی را می خواهم

نکونام با اشاره به اردوی خارجی آبی پوشان گفت: بازیکنان 2 سال است با هم بازی می‌کنند و همدیگر را می‌شناسند، این بازیکنان جدید هستند که باید با اضافه شدن به تیم با رفتار، تاکتیک و شرایط تیم آشنا شوند، وگرنه ما نیازی به اردو نداشتیم. استقلال نیاز به بازیکن دارد، از دوشنبه هفته قبل که جلسه اول را با مدیرعامل برگزار کردم تا دیروز منتظر بودم اتفاقات مثبتی رخ بدهد اما وقتی بازیکنی خریداری نشده است هیچی چیز امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: بعد از پایان نیم فصل قبل از این که به استراحت بروم 2 لیست به مسئولان باشگاه دادم و اعلام کردم چه بازیکنان ی را می خواهم. اینکه چرا بازیکنی جذب نشده است را نمی دانم باید مدیران پاسخ بدهند. طی این مدت فقط اطلاع دارم که چند نامه به باشگاه هایی مانند سپاهان زدند زدند اما باشگاه سپاهان مخالف انتقال بود.

مسوولان هر بازیکنی که بخواهند را جذب می کنند

سرمربی آبی های پایتخت در خصوص عدم جذب بازیکنان مد نظرش عنوان کرد: من از شما سوال می‌پرسم مثلا تیمی بخواهد رونالدو را خریداری کند نمی ایستد تا با مخالفت یک باشگاهی روبه‌رو شود. اگر مسئول با پول نقد به آنجا برود و بگوید من می‌خواهم این بازیکن را بخرم شرایط فرق می کند. در حال حاضر تیم سپاهان یک بازیکن عراقی مدنظر داشتند که می خواستند و به همین دلیل مسئولان این باشگاه راهی عراق شدند تا بتوانند این بازیکن را برای سپاهان جذب کنند اما مسئولان استقلال نشسته‌اند و می‌گویند این بازیکن نمی‌آید و آن بازیکن نمی‌آید.

پیشنهاد خرید قلی زاده و جهانبخش را خودشان دادند!

نکونام در خصوص خرد بازیکنان مانند قلی زاده و جهانبخش گفت: پیشنهاد خرید قلی زاده و جهانبخش را مدیرعامل باشگاه به من داد که تعجب کردم و پرسیدم شما مگر پول دارید؟ مدیرعامل باشگاه هم در جواب سوال من گفت: ما باید ستاره بخریم که من هم با این موضوع موافقت کردم. او گفت که اول فصل با آنها صحبت کردم ولی گفتند که نمی‌خواهند به ایران بیایند ولی الان صحبت‌هایی داشتیم که من هم بر اساس این حرف نام آن ها را در لیست خودم قرار دادم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها