اوسمار: در بازی با هوادار ۲ سال پیرتر شدم!

کد خبر: 1290647

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که شاگردان مسعود شجاعی در بازی عصر شنبه کار را برای سرخپوشان دشوار کرده بودند.

 اوسمار: در بازی با هوادار ۲ سال پیرتر شدم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که شاگردان مسعود شجاعی در بازی عصر شنبه کار را برای سرخپوشان دشوار کرده بودند.

اوسمار لوس ویه‌را در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: اول از همه می‌خواستم به تیم هوادار، بازیکنان و سرمربی‌اش تبریک بگویم، چون بازی را برای ما سخت کردند. سبک بازی هوادار من را یاد تیم فلومیننزه برزیل انداخت. به همین دلیل به آنها بابت طرز بازی کردن‌شان تبریک می‌گویم.

وی افزود: قبل از بازی می‌دانستیم این دیدار من را یکی دو سال پیرتر می‌کند! به خاطر شانس گل‌هایی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم ساده‌تر بازی را به سود خودمان تمام کنیم. در روزی که از لحاظ تاکتیکی و استراتژی خوب نبودیم مهم این بود که برنده شدیم. در سه بازی اخیر که به‌صورت فشرده برگزار شد، کارمان سخت بود. 10 نفره بازی کردن و نتیجه را برگرداندن کار سختی بود که هفته گذشته انجام دادیم. در روزی که می‌خواستیم بازی نکردیم، ولی بازیکنان با قلب‌شان بازی کردند و به آنهایی که خوب بازی نکردند، کمک کردند./تسنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که فرصت‌طلب نبودن تیمی که دنبال قهرمانی است، توجیهی ندارد، گفت: اگر بازی‌ها را ببریم و این شرایط باشد، اشکالی ندارد!

اوسمار بار دیگر با این سؤال روبه‌رو شد که چرا تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست داد، خاطرنشان کرد: به‌عنوان خبرنگار سؤال‌تان را درک می‌کنم، ولی سه بازی بیشتر نمانده است و باید به نحوی شایسته لیگ را به پایان برسانیم تا برای فصل آینده هر کسی که بود، به بازیکنان جدید فکر شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها