علی‌آبادی: خادم مجبور شد مشکلات را با روحانی مطرح کند

کد خبر: 500278

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: بعضی می‌گویند خادم باید مشکلات خود را با وزیر ورزش مطرح می‌کرد، اما دیگر کارد به استخوان رسیده بود.

خبرگزاری فارس: رحیم علی‌آبادی درباره انتقادات صورت گرفته از نامه رسول خادم به رئیس جمهور گفت: بعضی می‌گویند خادم باید مشکلات خود را با وزیر ورزش مطرح می‌کرد، اما دیگر کارد به استخوان رسیده بود و خادم ناچار شد آبروی خود را وسط گذاشته و مستقیما مشکلاتش را با رئیس جمهور مطرح کند.
دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: نباید خودزنی کرد و با مطرح کردن مسائل دیگر و سیاسی‌بازی، ورزش ایران را در آستانه المپیک از کسب چندین مدال خوش‌رنگ محروم کرد. باید بدانیم این مسئله فردگرایی نیست بلکه مسئله اهتزاز پرچم یک ملت بزرگ است و همه باید برای سربلندی ایران تلاش کنیم. وی ادامه داد: در فاصله کوتاه باقیمانده تا المپیک باید توجه بسیار ویژه‌ای به قهرمانان خود داشته باشیم و آنها را تنها نگذاریم. اگر ما در ورزش موفق باشیم، جوانان ما انگیزه می‌گیرند و جامعه پویا می‌شود و رشد می‌کند که هزینه کردن در این راه یکی از بهترین و کم خرج‌ترین راه‌ها برای این اهداف است. عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌ها نباید عجولانه باشد و مسئله را نباید به سیاست و سیاست بازی ربط داد. اگر ورزش ما رشد کند، جامعه پویا می‌شود و شادی به آحاد جامعه تزریق خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها