آزاد: توجه خاص به رده‌های پایه در اولویت است

کد خبر: 651758

رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: توجه ویژه به رده‌های سنی پایه از اولویت‌های انجمن سپک تاکرا است و با تمام توان این ورزشکاران مستعد و آتیه دار را حمایت خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم، سهراب آزاد در گفت‌وگویی با سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی اضافه کرد: در همین راستا هفته آینده مسابقات قهرمانی کشور زیر 18 سال را طبق سنوات قبل برگزار خواهیم کرد و استان آذربایجان شرقی میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.
رئیس انجمن سپک تاکرا ادامه داد: تلاش خواهیم کرد پس از برگزاری مسابقات زیر 18 سال برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا در سال جاری پیکارها سپک تاکرا را در رده‌های سنی زیر 16، زیر 23 و بزرگسالان نیز برگزار کنیم.
نایب رئس فدراسیون جهانی در ادامه گفت: در برگزاری هریک از رده‌های سنی مذکور اهداف خاصی را دنبال می‌کنیم که هدف از برگزاری مسابقات امیدهای زیر 23 سال توجه به ورزشکارانی خواهد بود که از رده سنی جوانان خارج شده‌اند و باید در برنامه‌های انجمن مورد توجه قرار گیرند.
عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی در خصوص رده سنی زیر 16 سال نیز بیان داشت: با توجه به اینکه ورزشکارانی که از سنین پایه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند ورزشکاران موفق تری خواهند بود باید تلاش کنیم که پس از چند سال یک رده سنی جدید به مسابقات اضافه کنیم که این رقابتها در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد . تمامی هزینه‌ها از جمله اسکان و تغذیه مسابقات این رده به عهده انجمن خواهد بود و از مربیان برتر مسابقات با جوایز و پاداش تقدیر خواهد شد که جا دارد استان‌ها از هم اکنون تیمهای زیر 16 سال خود را آماده کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها