فتوحی: می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

کد خبر: 679985

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: شمشیربازی ایران در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و از مسئولان می‌خواهیم که توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: محمد فتوحی در خصوص مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی مسکو اظهار داشت: 4-5 روز اردوی خوبی با آمریکا و روسیه و فرانسه در مسکو داشتیم و حضور در این مسابقات تاثیر زیادی در رنکینگ جهانی من داشت. ما هم در این مسابقات شرکت کرده بودیم تا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم و این امتیاز هم برای افزایش رنکینگ مهم بود و هم برای اینکه برای قهرمانی آسیا آماده‌تر شویم.
وی در ادامه افزود: با توجه به قرعه سخت حریف ایتالیایی را شکست دادم و 12 امتیاز مهم را امتیازات خود اضافه کردم و در رنکینگ جهانی 35 پله صعود کردم.
ملی‌پوش سابر کشورمان تصریح کرد: پیشرفت ما از چند سال پیش نمایان بود و الان شمشیربازی ایران در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد و پتانسیل ما این قدر بالا است که هر کدام از ملی‌پوشان می‌توانند بدرخشند.
وی ضمن تأکید بر حفظ روند موجود در شمشیربازی، خاطرنشان کرد: تیم شمشیربازی از قانع‌ترین تیم‌های ورزش ایران است. خواسته زیادی نداریم فقط می‌خواهیم همین روند ادامه داشته باشد و فخری برای تیم ملی حفظ شود و اردوها ادامه داشته باشد و در مسابقات شرکت کنیم. اگر همین روند ادامه داشته باشد می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
فتوحی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: ما صاحب مدال در آسیا هستیم ولی تا حالا طلا را از کره نگرفته‌ایم اما امسال با آمادگی کامل می‌رویم تا قهرمان آسیا شویم و اگر این عنوان را کسب کنیم. رنکینگ تیمی خوبی خواهیم داشت و تا رده چهارم بالا خواهیم رفت. عزم ما جزم است که در قهرمانی آسیا هم در بخش انفرادی و هم تیمی مدال‌های خوبی کسب کنیم.
وی در پایان گفت: از فخری به عنوان سرمربی تیم تشکر می‌کنم چون حضور او برای ما بسیار مهم است و تک تک بازیکنان با حضور وی کارهای بزرگ می‌کنند و از مسئولین می‌خواهم با توجه به این نتایج، توجه ویژه تری به این رشته داشته باشند و بدانند پتانسیل این رشته بسیار بالا است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها