داورزنی: وزارت کاندیدای خاصی ندارد

کد خبر: 691181

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی ریاست اسکیت گفت: وزارت ورزش برای پست ریاست فدراسیون ها کاندیدای خاصی ندارد و از هر شخصی که رای بیاورد حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا داورزنی در آغاز مجمع انتخاباتی اسکیت سال ۹۶ گفت: این اولین انتخابات با آیین نامه جدید در سال جدید است. امیدوارم یا کمک همه انتخابات دموکراتیک در فضایی دوستانه و در عین حال رقابتی برگزار شود.
او ادامه داد: در یکی دوماه گذشته برخی از استان ها و اعضای مجمع سوال می کنند که آیا وزارت خانه کاندیدای خاصی دارد؟ باید بگویم رای اعضای مجمع برای ما محترم است. قطعا همه دوستانی که عضو مجمع فدراسیون اسکیت هستند شناخت لازم را از کاندیداها دارند و بررسی کرده اند و براساس آن رای خوهند داد.
داورزنی همچنین گفت: رای مخفی است و هر فردی که رای بیاورد برای ما محترم است و مورد حمایت ما خواهد بود. اسکیت برای ما مهم است و امیدواریم که بتوانیم آینده بهتری را برای آن داشته باشیم.
به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت امروز به ریاست داورزنی و حضور گواری و شهریان در حال برگزاری است. تاکنون محمدرضا صادقی به نفع عرب عامری از انتخابات کنار کشیده است.
الهه عرب عامری حسین زیبایی، محمدرضا صادقی، مهدی مجیدی و بهمن محمدرضایی کاندیداهای پست ریاست فدراسیون اسکیت بودند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها