صعود دو نماینده موی تای ایران به دیدار نهایی

کد خبر: 703911

دو عضو تیم موتای کشورمان در بازیهای جهانی لهستان با پیروزی مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه یافته و عصر فردا برای کسب مدال طلا به روی رینگ بروند.

ورزش سه: از مهر، مرحله نیمه نهایی مبارزات موی تای در بازیهای جهانی موسوم به «World Games» عصر امروز برگزار شد و علی زرین فر به همراه مسعود مینایی با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کردند.
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم علی زرین فر که روز گذشته «وو وان دای» از ویتنام را شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی و در پیکار با «اسکار سیگرت» از کشور میزبان صاحب پیروزی شد و راهی دیدار نهایی شد. وی برای کسب مدال طلا «ایگور لیوبچنکو» از اوکراین را پیش رو دارد.
مسعود مینایی هم که روز گذشته در سالروز تولدش «جاکوب راجفسکی» از لهستان را شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۱ کیلوگرم «پاول دزیالندزیک» از بلاروس را نیز از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی صعود کرد. وی عصر فردا در یک دیدار سخت به مصاف «سوپاچای مونسانگ» از تایلند خواهد رفت. این تایلندی عنوان دارد معروف به «سوپربن بانچامک» و یکی از ۵ موی تای کار برتر دنیاست.
موی تای ایران در این رقابتها سه نماینده داشت که ایوب ساکی در وزن ۸۱ کیلوگرم روز گذشته نتیجه را به «میکیتا شوستاک» از بلاروس واگذار کرد و گردونه مسابقات کنار رفت.
دیدارهای نهایی عصر یکشنبه برگزار خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها