احسان حدادی: رکورد خوبی زدم

کد خبر: 730087

پرتابگر دیسک المپیکی ایران که توانست بعد از چند سال رکورد ۶۵.۲۸ را به ثبت رساند، امیدوار است که هر چه زودتر مربی برای پرتاب دیسک انتخاب شود.

خبرگزاری ایسنا:احسان حدادی بعد از پایان رقابت دیسک در مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی در جمع خبرنگاران در مورد این مسابقات و رکورد خود، اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خیلی خوبی بود، هنوز این فصل به پایان نرسیده است. توانستم بعد از سه سال رکورد خوبی به جا بگذارم. من در رقابت‌های جهانی هم توقع داشتم که ۶۷ پرتاب کنم اما دیر رسیدن به مسابقات سبب شد که این اتفاق حاصل نشود. رکورد ۶۵ امروز رکورد بسیار خوبی بود، در تمرینات در روزهای اخیر نیز ۶۴.۵ متر انداخته بودم. نذر کرده بودیم برای هیات‌ها و توانستم در این ماده رکورد خوبی بزنم.

پرتابگر دیسک المپیکی ایران ادامه داد: امیدوارم که در مرحله بعدی لیگ هم بتوانم پرتاب خوب داشته باشم. حسین مثل یک کوه کنار من است،‌ به من انرژی می‌دهد و همه خواسته‌های من را برآورده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که زودتر یک مربی پرتاب دیسک به جمع ما اضافه شود و سه نفری برای المپیک ۲۰۲۰ آماده شویم.

پرتابگر المپیکی ایران در پاسخ به این سوال که نظری در مورد مربی دارید یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم فدراسیون خودش باید مربی را انتخاب کند. بالاخره فدراسیون باید آنقدر قوی باشد که یک مربی خوب انتخاب کند. در فوتبال هم آقای ایکس و ایگرگ که مربی نمی‌آورند! امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق حاصل شود.

حدادی گفت: نباید ورزشکار را رها کرد و یک یا دو ماه مانده به مسابقه دوباره سراغ او رفت. از اکنون باید هر چه می‌خواهد برایش فراهم شود تا بازی‌های آسیایی هم وقت زیادی نیست. نفرات زیادی هم در این ماده‌ها نداریم و از اکنون مشخص است که هر کسی چه مدالی خواهد گرفت. امیدوارم همه کمک کنند تا مدال‌های خوبی برای این رشته کسب شود.

وی در پایان بیان کرد: بعد از رقابت‌های لیگ ان‌شاءالله به مسابقات بین‌المللی آمریکا خواهم رفت و امیدوارم که آنجا رکورد خوبی بزنم.

احسان حدادی امروز در رقابت‌های لیگ طلایی دو و میدانی رکورد ۶۵.۲۸ را به ثبت رساند که این بهترین رکورد او در سه سال اخیر است. حدادی در پایان این رقابت‌ها ۱۵ سکه طلا دریافت خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها