تقابل مدعیان قهرمانی در لیگ برتر تکواندو

کد خبر: 784417

رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور دوشنبه هفته جاری با برگزاری یک دیدار مهم و حساس بین تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل پیگیری می شود.

تقابل مدعیان قهرمانی در لیگ برتر تکواندو

خبرگزاری مهر: تیم های حاضر در این رقابتها، مصاف هفته های پنجم تا هفتم از دور برگشت خود را در خانه تکواندو برگزار خواهند کرد که در مهمترین دیدار شهرداری ورامین صدرنشین فعلی این مسابقات به دیدار دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی و تیم سوم جدول فعلی خواهد رفت.

این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. ورامینی ها با هدایت پیام خانلرخانی تلاش می کنند تا با کسب پیروزی بعد از یک سال وقفه دوباره به سکوی قهرمانی بازگردند. شاگردان خلیفه هم در دانشگاه آزاد که با شکست هفته قبل برابر «کن» از صدرجدول فاصله گرفتند، می کوشند با کسب هر سه امتیاز بازی دوباره به کورس قهرمانی بازگردند.

این دیدار از یک جنبه دیگر هم حائز اهمیت است. تقابل جوانان با آتیه در ترکیب دو تیم می تواند پای خیلی از علاقمندان را به سالن خانه تکواندو باز کند. جوانانی چون آرمین هادی پور، هادی تیران، عرفان ناظمی، میرهاشم حسینی و سعید رجبی در ترکیب دانشگاه آزاد و امیرحسین ساسان، مهدی جلالی، امیرحسین وقوعی آذر، پوریا عرفانیان، مرتضی شیری و مهدی اسحاقی در ترکیب شهرداری که برخی ملی پوش بوده و برخی نیز راه رسیدن به تیم ملی را طی می کنند.

در جدول رده بندی تا پایان رقابت‌های هفته چهارم، تیم شهرداری ورامین با ۱۳ بازی و ۳۶ امتیاز صدرنشین است. لوازم خانگی کن با ۳۵ امتیاز از ۱۴ بازی در مکان دوم قرار دارد و دانشگاه آزاد نیز با ۳۱ امتیاز از ۱۲ بازی سوم است.

برنامه کامل بازیهای دوشنبه ۳۰ بهمن ماه:

هفته پنجم:

کلینک بهبد کرج - دانشگاه آزاد

شهرداری ورامین - تعاونی انقلاب

هیات تکواندو استان البرز- یاسین پیشرو قم

ملوان نداجا -هیات تکواندو شمال‌شرق

پالایش نفت آبادان - لوازم خانگی

هفته ششم؛

لوازم خانگی کن-پاس قوامین

شهرداری ورامین - دانشگاه آزاد اسلامی

هیات تکواندو استان البرز - کلینیک بهبد کرج

ملوان نداجا -تعاونی انقلاب شهریار

پالایش نفت آبادان - یاسین پیشرو قم

هفته هفتم؛

تیم هیات تکواندو شمال‌شرق - تیم پاس قوامین

تیم ملوان نداجا - تیم دانشگاه آزاد اسلامی

تیم پالایش نفت آبادان - تیم کلینیک بهبد کرج

تیم لوازم خانگی کن - تیم یاسین پیشرو قم

تیم شهرداری ورامین - تیم هیات تکواندو استان البرز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها