نتیجه بازی ماشین سازی -سایپا +حواشی

کد خبر: 937750

دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و سایپا با تساوی به پایان رسید.

نتیجه بازی ماشین سازی -سایپا +حواشی

خبرگزاری مهر: نخستین دیدار از هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه بین تیم‌های ماشین سازی و سایپا در تبریز برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال ماشین سازی با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت. شاگردان علی دایی هم با ۳۲ امتیاز در رده هفتم ایستادند.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته بیست‌و‌هفتم هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر با برگزاری سه بازی پیگیری شد.

هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) با انجام سه دیدار آغاز شد که در پایان این مسابقات تیم‌ پیکان از سد پارس جنوبی گذشت و دو دیدار دیگر نیز با تساوی به پایان رسید.

نتیجه سه مسابقه نخست هفته بیست‌و‌هفتم به شرح زیر است:

ماشین‌سازی تبریز صفر - سایپا صفر استقلال خوزستان یک - نساجی مازندران یک پیکان 3 - پارس جنوبی جم 2

جدول لیگ برتر پس از پایان این مسابقات به شرح زیر است:

نتیجه بازی ماشین سازی -سایپا +حواشی

حاشیه‌های دیدار ماشین سازی- سایپا؛ تشویق علی دایی در تبریز/ استقبال اندک هواداران از یک بازی سرد دیدار ماشین سازی با سایپا درحالی امروز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که علی دایی از سوی هواداران تبریزی مورد تشویق قرار گرفت.

تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا در آغاز هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه به قضاوت علی بای در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

از این بازی استقبال چندانی به عمل نیامده بود و کمتر از ۵۰۰ نفر از هواداران تبریزی نظاره گر این بازی بودند. البته این تعداد اندک هوادار نیز شور و شوق در ورزشگاه ایجاد کرده بودند و تیم ماشین سازی و سرمربی و بازیکنان این تیم را به دفعات تشویق کردند.

نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در حاشیه این بازی از حسن پور گزارشگر ورزشی رادیو تبریز به مناسبت روز رادیو تجلیل کرد.

رضا مهاجری قبل از آغاز بازی با دسته گل به استقبال علی دایی رفت. دو سرمربی استقبال گرمی از هم داشتند و خوش و بش کردند.

نیروی انتظامی در بازی امروز اجازه حضور عکاسان را پشت دروازه تیم ماشین سازی نداد.

اتوبوس تیم ماشین‌سازی در بازی امروز خراب شده بود و برای همین کاروان ماشین سازی با چند دستگاه ون روانه ورزشگاه بنیان دیزل شده بودند.

هواداران تیم ماشین سازی در بازی امروز چندین پرچم تیم تراکتور را نیز به ورزشگاه آورده بودند و تیم تراکتورسازی را در دفعات مختلف بازی تشویق کردند.

پرچم بزرگ تیم ماشین‌سازی مطابق بازی‌های قبلی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز نصب شده است.

در این دیدار یوسف سیدی و محمد اهل‌شاخه از ماشین‌سازی و رضا علیاری و رضا اسدی از سایپا با کارت زرد جریمه شدند.

ماشین‌سازی با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و موقتاً جای پیکان را در رده یازدهم گرفت. شاگردان علی دایی نیز با ۳۲ امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماندند.

نتیجه بازی ماشین سازی -سایپا +حواشی

علی دایی:مساوی در زمین ماشین سازی مثل برد است/ بازی پایاپای بود سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مساوی در زمین ماشین سازی مثل برد است و از نتیجه بازی راضی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی عصر امروز پنج شنبه بعداز تساوی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز گفت: بازی پایاپای بود.

وی با بیان اینکه تمام فرصت‌هایی که ماشین‌سازی به دست آورد روی ارسال‌های بلند بود، گفت: در نیمه نخست ماشین‌سازی یک موقعیت خطرناک به دست آورد اما در ادامه موقعیتی به این تیم ندادیم. در دقایق آخر می‌توانستیم به گل برتری برسیم.

دایی با تاکید بر اینکه بازی برابری را شاهد بودیم، ادامه داد: در کل بازی خوبی را شاهد بودیم. از نتیجه بازی راضی نیستیم اما اگر عاقلانه بگوییم مساوی در خانه حریف نتیجه قابل قبولی است. این تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد ماشین سازی.

وی با اشاره به اینکه زور هیچ‌کدام از تیم‌ها به هم نرسید، گفت: نگذاشتیم آن‌ها از عمق دفاع به دروازه ما نزدیک شوند، بحث ما بازیکن سرعتی نیست زیرا با اما و اگر نمی‌توان کرد زیرا در آن زمان دعا می‌کردیم بازیکنی داشته باشیم که همه را دریبل بزند و گلزن کند.

دایی با بیان اینکه این بازی در خانه ماشین‌سازی بود و با توجه به این نکته، تساوی می‌تواند خوب باشد، گفت: پس از دو باخت به تبریز آمده بودیم و انگیزه زیادی داشتیم. اگر خط هافبک ماشین‌سازی خوب بود، باید می‌توانستند گلزنی کنند اما کاری انجام ندادند.

دایی افزود: کم گل زدن ماشین‌سازی به علت این نیست که مهاجمان خوبی ندارد. ماشین سازی برابر استقلال خوب بازی کرد و چند موقعیت هم داشت و روی یک غفلت شکست خورد. در دیدار امروز ما هم می‌توانستیم برنده باشیم اما قدردان موقعیت‌های‌مان نبودیم. این خاصیت فوتبال است و با توجه به مشکلاتی که داشتیم، اگر شایستگی بازیکنانم نبود، الآن کاندیدا سقوط بودیم.

سرمربی سایپا همچنین در ادامه گفت: ماشین‌سازی ۴ بازیکنش را به خاطر مسائل انضباطی در اختیار این تیم نبود اما ما هم غایب‌هایی داشتیم. ۵ بازیکن به علت پاره شدن رباط صلیبی، سارفو به علت محرومیت و دشتی به علت مصدومیت همراه ما نبودند.

وی گفت: بسیاری از بازیکنان جوان ما برای اولین بار بودند که فیکس بازی کردند. به جز مهرداد کفشگری و دروازه‌بان‌مان بازیکن بالای ۲۵ سال نداشتیم. نه به ما پول می‌دهند و نه زمین مناسب.

سرمربی سایپا درباره تراکتورسازی هم گفت: دیدگاه من نسبت به تراکتورسازی تغییر نکرده است و دوست داشتم تیمی از آذربایجان در سطح اول فوتبال ایران داشته باشد. متأسفانه دو لغزش باعث شد تا تراکتورسازی از قهرمانی دور شود. امیدوارم تراکتورسازی در بازی‌های آینده بتواند در جدول صعود کند.

وی گفت: نباید از مدیریت جدید این تیم در سال اول انتظار قهرمانی داشت. استعدادهای زیادی در فوتبال آذربایجان وجود دارد.

دایی همچنین در خصوص وضعیت تیم ملی نیز گفت: در خصوص تیم ملی افراد دیگری تصمیم می‌گیرند و آن‌ها هم شرایط خود را بررسی می‌کنند. ما نه فقط از لحاظ اقتصادی و سیاسی تحریم شدیم بلکه این تحریم‌ها جنبه‌های دیگری هم دارد.

وی گفت: هر مربی دوست دارد با تیم‌های بزرگ دارد. کار مربی انتخابی برای تیم ملی سخت است زیرا لیگ در حال اتمام است و آن مربی به خوبی نمی‌تواند بازیکنان خوب لیگ برتر را انتخاب کند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی:امروز می توانستیم پیروز شویم/ متاسفانه یک تیم کامل نیستیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: امروز می توانستیم پیروز شویم و در دقایق پایانی چند توپ را گل نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز با سایپا گفت: بازیکنان جدیدی که امروز به ترکیب اضافه شدند نمره قبولی گرفتند، اما در زدن ضربه آخر کم آوردیم که دلیلش کم تجربگی، استرس و تمرکز است.

وی با بیان اینکه حسرت گل نزدن‌ها به دل‌مان می‌ماند، گفت: سایپا در بازی‌های ترکیبی و ارسال از جناحین موفق بوده و معمولاً گل هم زده است، اما ما به انها فرصتی ندادیم.

مهاجری با اشاره به اینکه در دقایق ابتدایی بازی فرصت خوبی را از دست دادیم، گفت: وقتی مقابل تیمی مانند سایپا در نیمه از موقعیت‌ها را به گل تبدیل نکنید در ادامه به بازیکنان و مربیان تیم فشار وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش در زدن ضربات نهایی دقت نمی‌کنند گفت: بچه‌های ما باید در زدن توپ به سمت چارچوب دقت کنند.

مهاجری در ادامه افزود: امروز بازی را کنترل کردیم. در دقیقه ۳۰ بازی اتفاقی در محوطه جریمه افتاد که باید فیلم را بازبینی کنم. می‌گویند اگر در بازی گل نزنی گل خواهی خورد، اما ما امروز نه گلی زدیم و نه خدا را شکر گلی دریافت کردیم.

وی گفت: در دقیقه ۸۸ داور ضربه‌ای را گرفت که می‌توانست به گل تبدیل شود. اگر تیمی در این دقایق گل بخورد، نمی‌تواند آن را جبران کند.

سرمربی ماشین سازی همچنین ادامه داد: نمی‌دانم داور چرا در اواخر نیمه اول نیز داخل محوطه جریمه خطای دو ضرب اعلام کرد.

وی گفت: اینکه بازیکنان جوان ما در ضربات پایانی بی‌دقت بودند، نمی‌توان آن را بی‌تجربگی قلمداد کرد. آن‌ها تمرکز ندارند و این فرصت‌سوزی‌ها باعث شده تا اعتماد به نفس و تمرکز ما کاهش پیدا کند. باید انگیزه خود را حفظ کنیم و فقط شعار ندهیم.

مهاجری ابراز داشت: من انتقادپذیر هستم اما اتوبوسی دفاع نمی‌کنم. اگر این‌گونه بود نمی‌توانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم. قبول ندارم که تدافعی بازی می‌کنیم. متأسفانه تیم کاملی نیستیم و همین باعث شده علی رغم خوب بازی کردن، نتیجه نگیریم.

وی گفت: ما باید فصل را تمام کنیم تا تیم را از نظر بازیکن تکمیل کنیم. باید چند بازیکن خوب جذب کنیم تا فضای رقابت در تیم ایجاد شود. در بازی‌های خانگی تیم‌های حریف، عقب‌تر بازی می‌کنند و این باعث می‌شود که کارهای تاکتیکی ما کم اثر شود. هر کدام از بازیکنان ما توانایی خاص خود را دارند و باید به خوبی از استعداد آن‌ها استفاده کرد. سعید مهری استعدادی است که باید به آن بها داده شود.

سرمربی ماشین سازی سپس در خصوص داوری نیز گفت: باز هم داور جوانی را برای قضاوت در دیدار ما انتخاب کردند. او باید در دقیقه ۴۴ برای تیم ما پنالتی می‌گرفت. من معتقدم باید به داوران جوان میدان داده شود و مربی‌ها هم باید از آن‌ها حمایت کنند اما به صورتی باشد که هر ۵ بار به این داوران قضاوت داده شود.

تارتار: اشتباهات داور را به خدا واگذار کردم/ خسته شدم؛ بس است دیگر!

سرمربی پارس جنوبی معتقد است شکست تیمش مقابل پیکان از سوی داوران به این تیم تحمیل شد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار بعد از شکست سه بر دو مقابل پیکان در لحظات پایانی اظهار کرد: بازی زیبایی را شاهد بودیم. پنج گل در یک بازی به ثمر رسید که نشان از کیفیت بالای بازی است. فکر می‌کنم بهتر از پیکان بودیم و نباید شکست می‌خوردیم. این باخت از سوی داوران به تیم ما تحمیل شد. این تعداد اشتباه از داوران در یک بازی را نمی‌فهمم.

وی ادامه داد: روی گل نخست پیکان مدافع ما را هل دادند اما هیچ کدام از دواران خطا را تشخیص نداد. روی گل دوم پیکان، بازیکن ما بیرون از محوطه جریمه خطا کرد اما آقای کرمانشاهی پنالتی گرفت.

سرمربی پارس جنوبی تاکید کرد: تمام سرمایه فدراسیون فوتبال باید صرف آوردن کمک داور ویدئویی شود. اشتباهات داوری به حدی زیاد است که حق به حق دار نمی‌رسد. باید داوران پر اشتباه را کنار بگذارند. می‌بینیم که با یک اشتباه ممکن بود منچستر سیتی به جای تاتنهام صعود کند. آقایان VAR را به لیگ ایران بیاورند.

تارتار خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا اشتباه هست اما این حد از اشتباه عجیب است. داور منتظر بود اتفاقی بیافتد که پنالتی بگیرد. جای ما با پیکان به خاطر یک اشتباه داوری عوض شد. ما به خدا واگذار کردیم. خسته شدیم. بس است دیگر! شغل ما مربیگری است و شب و روزمان و سرنوشت‌مان با یک اشتباه داوری عوض می‌شود. انصافاً ما بهتر از حریف بودیم و حق‌مان باخت نبود.

سرمربی استقلال خوزستان: روز به روز بهتر می‌شویم!

سرمربی استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد که تیمش روز به روز بهتر شود.

به گزارش ایسنا، محمد علوی بعد از توقف یک بر یک تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم دنبال کسب سه امتیاز بودند. متأسفانه هر تیمی یک امتیاز گرفت. شاهد هستید که تیم ما هفته به هفته پیشرفت می‌کند و نترس بازی می‌کند. تیم آقای جلالی هم خوب بود. بازی پایاپای بود. با این حال قدرت تیم ما نسبتاً به این تیم چربید.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: تیم ما به گونه‌ای بازی می‌کند که همه بازیکنان در حال مشارکت در دفاع و حمله هستند. سخت است که وقتی دفاع می‌کنید به یک‌باره حمله کنید. متأسفانه تیم ما از نظر بدنی ضعیف بود ولی روز به روز بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: ان شاء الله خط حمله ما بهتر می‌شود. من خط حمله را در تمام تیم می‌بینم و فقط از مهاجم انتظار ندارم. اعتقادم این است که هر کسی باید بهترین استفاده را از حداقل زمانی که به او می‌دهند، ببرد.

علوی گفت: تیم نساجی بازی دفاعی انجام داد و کمتر حمله کرد. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم و به سمت ضد فوتبال و فوتبال مستقیم برویم. ما با انجام بازی، ۷۰ درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. نساجی تیم بزرگی است و خدای نکرده نمی‌خواهم علیه این تیم صحبت کنم اما آن‌ها عقب نشسته بودند و امکان انداختن توپ پشت سر مدافعان نبود و فقط یک بار این اتفاق افتاد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره تعریف و تمجید مجید جلالی از استقلال خوزستان اظهار کرد: من مربیگری را از مجید جلالی و سایر مربیان یاد گرفتم. تلاش می‌کنم تیم‌هایم فوتبال زیبا و جنگنده‌ای را ارائه دهند.

جلالی: گل در دقیقه یک، برای بازیکنانم ذهنیت توهم‌زا ایجاد کرد

سرمربی نساجی قائم‌شهر می‌گوید گل تیمش در دقیقه نخست بازی، ذهنیت توهم‌زا برای بازیکنانش ایجاد کرده بود.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: ترکیب بازی با پدیده را در این بازی هم به میدان فرستادم. به همین دلیل تیم ما خسته‌تر از همیشه بود. ما از جمعه تا پنجشنبه سعی کردیم کار تمرینی را برای یک ریکاوری خوب تنظیم کنیم. بازیکنان ما خوب بودند و گل دقیقه یک، ذهنیت توهم‌زا برای بازیکنان ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: انتظار داشتم امروز بازی بهتری ارائه دهیم. هر چند بازیکنان ما تلاش خود را کردند. با این حال چند بازیکن ما در زمین خسته بودند و من هم بیشتر از سه تعویض نداشتم.

سرمربی نساجی با تمجید از استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان بهتر از ما بود و دونده‌تر بازی کرد. استقلال قیافه یک تیم انتهای جدولی را نداشت. هر چند در انتهای جدول هستند ولی تلاش بیشتری به خرج دادند.

جلالی همچنین درباره تأثیر گرمای هوا بر بازیکنان تیمش، خاطرنشان کرد: حتماً تأثیراتی داشته است. این دوازدهمین بازی نساجی با حضور من است. امروز مثل هیچ بازی دیگری نبودیم و کمتر دویدیم. به دلیل خستگی توپ‌های زیادی را بدون دلیل به حریف واگذار کردیم.

فرکی: خیال‌مان از جدول راحت شد/ روی ضدحمله‌ها برنامه داشتیم

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش در دو هفته اخیر شجاعانه توانسته ۶ امتیاز کسب کند.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی پس از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: سه امتیاز دیگر را برای خود ذخیره کردیم. این اولین بار بود که در دیداری خانگی پیروز می‌شدیم. همچنین در نیم‌فصل دوم سابقه نداشت که در دو دیدار متوالی برنده شویم که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: شرایط را به‌گونه‌ای تغییر دادیم که پس از مدت‌ها توانستیم برابر پارس جنوبی برنده شویم. خستگی بازگشت از تبریز هنوز در تن بازیکنان بود. در دقایقی تمرکز بازیکنان از بین رفت اما با تعویض‌ها شرایط را تغییر دادیم. توانستیم در نیمه اول بازی باخته را به برد تبدیل کنیم. می‌دانستیم که در نیمه دوم هم زمان برای پیروزی داشتیم و پارس جنوبی هم از تیم‌های خوب و باثبات لیگ ایران است. فوتبال روانی را ارائه می‌دهد و موفق شد و در ابتدای نیمه گل تساوی را به ثمر برساند. بازیکنان پس از خوردن گل دوم شرایط‌شان بهتر شد و هدف این بود که بتوانیم از ضدحمله‌ها به گل برسیم که این کار انجام شد. روی این مورد تمرین کرده بودیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

فرکی در پایان گفت: شرایط ما از لحاظ جدولی خوب شده و خیال‌مان راحت است. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تلاش این است که در هر بازی برنده شویم. برابر تراکتورسازی شجاعانه بازی کردیم و امروز هم در دقایقی عالی بودیم. امیدوارم در آینده بتوانیم پیروزی‌های خود را تداوم ببخشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها