گناه خانواده نصرتی و شیث چیست؟

کد خبر: 168260

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حوادث دیدار پرسپولیس و داماش گفت: این دو بازیکن اشتباه کرده‌اند اما نباید به این فکر کرد که آنها خانواده دارند و حداقل تاوان اشتباه آنها را خانواده‌های‌شان نباید پس بدهند؟

مهر: علی کریمی ضمن بیان این مطلب در مورد وضعیت تیم ملی گفت: شرایط خوب است و برای 2 بازی سخت مقابل بحرین و اندونزی آماده می شویم. خوشبختانه جو بسیار خوبی بر تیم ملی حاکم است و بازیکنان باانگیزه زیاد تمرین می کنند. امیدوارم در این دو بازی امتیاز لازم را به دست آوریم تا صعودمان به مرحله بعد آسان‌تر شود.

وی در مورد مسائلی که برای محمد نصرتی و شیث رضایی پیش آمده است، اظهار داشت: رفتار این 2 بازیکن را هیچ کس تایید نمی کند و همانطور که دیدید کمیته انضباطی باشگاه و فدراسیون فوتبال بلافاصله واکنش نشان دادند و قطعا بهترین تصمیم را هم اتخاذ می کنند اما متاسفانه بعضی‌ها که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند اینقدر در مورد این مسئله صحبت کردند تا برخی رسانه‌های خارجی هم به آن اشاره داشتند.

کریمی که با سایت شخصی‌اش گفتگو می کرد، افزود: این دو بازیکن اشتباه کرده‌اند اما نباید به این فکر کرد که آنها خانواده دارند و حداقل تاوان اشتباه آنها را خانواده‌های‌شان نباید پس بدهند؟ ای کاش این افراد اجازه می دادند مسئولان فدراسیون در محیطی آرام در این خصوص تصمیم گیری کنند. به هرحال پرداختن بیش از حد به این موضوع نوعی خودزنی است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اتفاقات اخیر تیمش گفت: ما پس از پیروزی باارزش مقابل داماش به آرامش احتیاج داشتیم و انتظار هم می رفت که این اتفاق بیفتد اما متاسفانه یکی از مسئولان باشگاه با مصاحبه‌های هر روز خود که با موضع مدیرعامل محترم نیز همسو نیست حاشیه‌ها را بیشتر کرده است.

وی در ادامه افزود: اگر قراراست تصمیمی گرفته شود باشگاه هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و آنها این کار را انجام می دهند. شک نکنید تکرار این مصاحبه‌ها خیلی زود تاثیر منفی‌اش را در تیم نشان می دهد و باعث نوعی بی‌اعتمادی می شود. همین الان برای بازیکنان این سئوال به وجود آمده که چرا باید شنونده این همه اخبار ضد و نقیض باشند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: ای کاش به جای این مصاحبه‌هایی که یکی از مسئولان باشگاه انجام می دهد به فکر بازیکنی باشند که شب‌‌ها در اتاق نگهبانی ورزشگاه درفشی‌فر می خوابد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها