اولیایی مصاحبه را خوب نخوانده بود؟

کد خبر: 177216

به نظر می رسد برداشت اولیایی از حرف های پسر محمد علی آبادی در گفتگو با سایت فردا اشتباه بود چراکه مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال بعد از آن مصاحبه، حالا اعتقاد دارد: «از علی‌ آبادی عذر می‌خواهم و از وی می‌خواهم که من را حلال کند. او را به عنوان فردی زحمتکش قبول دارم و به زودی نزد او خواهم رفت.»

چندی پیش مصاحبه ای با محسن، پسر محمد علی آبادی، رییس کمیته ملی المپیک درباره انتخابات فدراسیون فوتبال را ترتیب داده بودیم که واکنش های مختلفی را برانگیخت. در این میان گویا کاظم اولیایی با خواندن این مصاحبه برداشت دیگری از حرف های پسر علی آبادی داشت و برای همین اعلام کرد علی آبادی در حال برنامه ریزی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال است و چندی بعد محمد علی آبادی در گفت‌وگویی اعلام کرده که کاظم اولیایی به خاطر حرف‌هایی که درباره وی زده است باید عذرخواهی کند.
کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت قانون به گلایه علی آبادی پاسخ داد و گفت: «به زودی نزد آقای علی آبادی می‌روم و به طور رسمی از او معذرت خواهی می‌کنم.»
اولیایی ادامه داد: «چندی پیش مصاحبه کردم و حرف‌هایی را درباره کاندیدا شدن علی آبادی در انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح کردم. حرف‌هایی که دیگر نیازی نیست آن‌ها را تکرار کنم. در واقع من قبل از اظهار نظر درباره علی آبادی مصاحبه‌ای از پسر او خوانده بودم که گویی آقای علی آبادی قرار است در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند. حرف‌های پسر علی آبادی من را به اشتباه انداخت اما حالا که خود آقای علی آبادی حضورش در انتخابات را تکذیب می‌کند من هم وظیفه دارم از او به خاطر مصاحبه‌ام عذر خواهی کنم.»
مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تاکید کرد: «از علی‌ آبادی عذر می‌خواهم و از وی می‌خواهم که من را حلال کند. او را به عنوان فردی زحمتکش قبول دارم و به زودی نزد او خواهم رفت.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها