اخراجی در کار نبود

کد خبر: 181844

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مظلومی از من خواست که جورابم را عوض کنم و اخراجی در کار نبود.

فارس: حنیف عمران‌زاده در خصوص خبر اخراجش از تمرین روز گذشته آبی‌پوشان اظهار داشت: روز گذشته کمی با تاخیر به محل تمرین رسیدم و با عجله لباس‌هایم را پوشیدم. از همین رو جورابم مناسب تمرین نبود و در همان ابتدا مظلومی از من خواست که جورابم را عوض کنم. اخراجی در کار نبود.
وی افزود: واقعا چنین مسئله‌ای مهم نیست و کسی هم به این مسائل توجه نمی‌کند اما برخی‌ها به دنبال حاشیه‌سازی هستند و به قولی به دنبال قاتل بروسلی می‌گردند.
عمران‌زاده با انتقاد از اینکه استقلال باید فردا باید در چمن مصنوعی برابر داماش بازی کند، گفت: تمرینات ما روی چمن طبیعی است و با بازی روی چمن مصنوعی مصدومیت بازیکنانمان بیشتر خواهد شد. با این حال اگر خودمان باشیم می‌توانیم در رشت، داماش را شکست دهیم. آنها تازه مربی‌شان را عوض کرده‌اند ولی ما مدت‌هاست در کنار هم بازی می‌کنیم و از آمادگی خوبی برخورداریم.
این بازیکن در پایان در خصوص اینکه آیا غیبت مجیدی در استقلال تاثیرگذار است یا خیر، گفت: مجیدی بازیکن بزرگی است و امیدوارم در هر جا که بازی می‌کند موفق باشد. شاید کمی از لحاظ روحی با رفتن او ضعیف شده باشیم اما برهانی و میداودی بازیکنان بزرگی هستند که اسم آنها را هم یک تریلی هم نمی‌کشد. بنابراین با وجود این دو بازیکن مشکلی نداریم و مهاجمان‌مان جای خالی مجیدی را پر خواهند کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها