کی‌روش مسی را به رونالدو ترجیح داد/جداول

کد خبر: 316343

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران برای انتخاب برنده توپ طلای فیفا، در ابتدا به فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا رای داده و پس از او هموطنش را انتخاب کرده است.

تسنیم: فهرست منتشر شده از سوی سایت فیفا که در آن نام رای‌دهندگان و آرای آنها مشخص شده نشان می‌دهد که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا را به کریستیانو رونالدو، هموطنش در رئال مادرید ترجیح داده و نام وی را به عنوان اولین انتخاب خود به فیفا اعلام کرده است.

کی‌روش لیونل مسی را به عنوان گزینه‌ نخست خود با 5 امتیاز، رونالدو را به عنوان گزینه دوم با 3 امتیاز و فرانک ریبری را به عنوان گزینه سوم خود با یک امتیاز انتخاب کرده است. کی‌روش در میان نامزد‌های دریافت جایزه برترین مربی سال 2013 فوتبال دنیا نیز به ترتیب به یوپ هاینکس با 5 امتیاز، یورگن کلوپ با 3 امتیاز و سرالکس فرگوسن با یک امتیاز رای داده است.

در این فهرست همچنین آرای جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران به عنوان دیگر نماینده رای دهنده فوتبال کشورمان منتشر شده که براساس آن بازیکن پیشین تیم استقلال مسی، ریبری و رونالدو را به ترتیب به عنوان گزینه‌‌های اول تا سوم خود انتخاب کرده است.

نکونام در میان نامزدهای دریافت جایزه برترین مربی سال 2013، جایزه‌ای که به یوپ هاینکس، سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ تعلق گرفت نیز به ترتیب به یوپ هاینکس، یورگن کلوپ و ویسنته دل‌بوسکه رای داده است.

در فایل پیوست شده به این خبر در بخش مستندات جدول کامل اسامی رای دهندگان به نامزدهای معرفی شده توسط فیفا را مشاهده می‌کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها