بازتاب‌تصمیم‌جدیددروازه‌بان‌ایران‌دررسانه‌ها

کد خبر: 333791

رسانه‌های آلمانی معتقدند دنیل داوری با توجه به شرایطی که برانشوایگ دارد، به این نتیجه رسیده که تابستان راهی تیمی دیگر شده و به این ترتیب ضربه‌ای مهلک به پیکره اینتراخت وارد شود.

بازتاب‌تصمیم‌جدیددروازه‌بان‌ایران‌دررسانه‌ها
فارس: رسانه‌های خبری آلمان امروز (دوشنبه) خبر رد پیشنهاد تمدید قرارداد با برانشوایگی‌ها توسط دروازه‌بان 26 ساله ایرانی را منتشر کرده‌اند .

هفته‌نامه معتبر کیکر در گزارشی که عنوانش «داوری برانشوایگ را ترک می‌کند»، به این موضوع پرداخت .

این نشریه نوشت: ‌این نکته که او به کدام تیم خواهد رفت،‌ هنوز مشخص نیست. دروازه‌بان تیم ملی ایران ظاهرا گزینه‌های خارجی در کنار پیشنهاد‌های در آلمان دارد. او می‌خواهد همچنان در تیمی که در دسته یک حضور دارد، بازی کند و «دسته اولی‌»‌بماند. ضمن آنکه در تیمی باشد که پیوسته فرصت حضور در چارچوپ دروازه‌ را داشته باشد .

* داوری به مرور به نتیجه رسید

به باور گزارشگر این نشریه داوری این تصمیم را به تازگی گرفته و ابتدای فصل با توجه به این که وضعیت تیمش مشخص نبوده،‌ چنین خیالی در سر نداشته است .

همچنین به این نکته نیز اشاره شده تمایل تورستن لیبرکنخت، سرمربی برانشوایگی‌ها به استفاده توام از ماریان پتکوویچ، عامل دیگری بوده که داوری را به سمت رد پیشنهاد باشگاهش برای تمدید قرارداد سوق داده است .

* ضربه‌ای مهلک با تلخ شدن کام هواداران

چند رسانه دیگر ژرمن‌ها نیز این موضوع را منعکس کرده و تحلیل‌های را نیز منتشرکردند. در یکی از این تحلیل‌ها عنوان شد عدم تمایل داوری به تمدید قراردادش با برانشوایگ، را باید ضربه‌ای مهلک به تیم قعر جدولی آلمان‌ها تعبیر کرد .

یک سایت دیگر نیز عنوان کرد با انتشار این خبر در اصل کام هواداران برانشوایگ به خاطر خروج بازیکنی که محبوب‌شان بوده، تلخ شده است .

* تصمیم داوری دو روز قبل فاش شد

دروازه‌بان ایرانی که مورد توجه کارلوس کی‌روش برای رقابت‌های جام جهانی 2014 است، دو روز قبل در گفت‌وگوی خود با فارس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد با اینتراخت برای نخستین مرتبه خبر داد .

وی اظهار داشت پس از رد بحث تمدید قرارداد،‌به پیشنهادهای دیگر فکر می‌کند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها