سیفی: رویایم محقق شد/عکس

کد خبر: 369411

ساندا کار وزن 65- کیلوگرم تیم ملی ووشو ایران، مدال طلای کسب شده در بازی‎های آسیایی 2014 اینچئون را به روح پدر و مادر مرحوم خود تقدیم کرد.

سیفی: رویایم محقق شد/عکس
مهر: محسن محمدسیفی امروز چهارشنبه موفق شد مقابل "ریشات لیون‌شو" از قزاقستان به برتری برسد و مدال طلا کسب کند. این دومین مدال طلای محمد سیفی در بازی‎های آسیایی است. محمد سیفی پس از پایان مسابقه گفت: امیدوارم که با کسب این مدال، دل مردم عزیز کشورم که دعاگوی ما هستند را شاد کرده باشم. وی افزود: من این مدال خوشرنگ را به روح پدر و مادر مرحومم که اکنون جایشان در کنار من خالی است تقدیم می‎کنم و امیدوارم پاسخ محبت ها و زحمات ایشان را داده باشم.
محمد سیفی گفت: من روز گذشته به نحوی با حریف چینی خود مبارزه کردم که داوران نتوانند در نتیجه دخالتی داشته باشند و در دیدار پایانی هم مقابل حریف قزاق کار چندان دشواری نداشتم. ساندار کار ایران در خصوص اینکه در دیدار مقابل حریف قزاق از چند فن جدید استفاده کرده گفت: ما فیلم مسابقات این حریف را قبل دیده بودیم و می دانستیم که وی گارد موافق دارد. برای همین در این دیدار از فن "بغل رانی" که ابداع خودم است استفاده کردم. محمد سیفی در پایان گفت: من نتیجه زحمات شش ماهه خودم را گرفتم و به رویایی که در سر داشتم دست پیدا کردم. هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها