پولادی و رفیعی جام‎ملت‌ها را از دست دادند

کد خبر: 389034

رییس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی و سروش رفیعی نیز اظهار کرد: بر اساس آخرین خبرهایی که دریافت کرده‌ایم، مشکل این دو بازیکن درست نشده و آن‌ها نمی‌توانند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند. در نهایت این سرمربی تیم ملی است که برای جایگزینی این دو بازیکن تصمیم می‌گیرد.

ایسنا: رییس فدراسیون فوتبال در مورد تغییرات صورت گرفته در این فدراسیون می‌گوید تغییر رییس کمیته پزشکی از دو ماه پیش در دستور کار قرار داشته و در مورد تغییر نایب رییس نیز هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در مورد تغییرات صورت گرفته در فدراسیون زیرمجموعه‌اش و کنار گذاشتن دکتر هاشمیان رییس کمیته پزشکی این فدراسیون گفت: دکتر هاشمیان هنوز با ما همکاری می‌کند و برخی امور دیگر را به او سپرده‌ایم. برای پیگیری امور مختلف باید جابه‌جایی صورت می‌گرفت و به همین دلیل ایشان از کمیته پزشکی کنار گذاشته شدند اما هنوز با فدراسیون همکاری دارند. ما از دو ماه پیش با آقای هاشمیان هماهنگی‌هایی را صورت داده بودیم و این تغییر با هماهنگی انجام شده است. او با رد شایعات مربوط به برکناری هاشمیان به دلیل مباحث مالی، تصریح کرد: من قویا کنار رفتن هاشمیان به دلیل مسائل مالی را تکذیب می کنم. کمیته پزشکی فدراسیون شامل دو بخش است که یک بخش آن پزشکی و دیگری خدمات پزشکی(ایفا) است که دکتر هاشمیان در بخش دوم به فعالیت می پردازد. کفاشیان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر نایب رییس فدراسیون فوتبال وجود دارد نیز گفت: برای تغییر در پست نایب رییسی هنوز تصمیمی گرفته نشده و بررسی این موضوع نیاز به برگزاری مجمع دارد. او در مورد وضعیت اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که مدتی است در فدراسیون حضور پیدا نکرده نیز اظهار کرد: فردا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و اگر ببینیم ایشان قرار است حضور پیدا نکنند به جایش فردی دیگر را جایگزین خواهیم کرد. کفاشیان در مورد صحبت‌هایی که پیرامون اخطار هواپیمایی امارات به فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت هرچه زودتر هزینه‌های سفر مطرح شده بود، گفت: ما به دنبال این هستیم که هزینه‌ها را هرچه‌ سریع‌تر تامین کنیم اما این مسئله همواره وجود داشته و آژانسی که با آن فعالیت می‌کنیم به علت بدهی‌هایی که وجود داشته، باید دست به کار شود اما ما نیز تلاش می‌کنیم تا فردا این هزینه را تامین کنیم زیرا اگر عازم نشویم، بد می‌شود. تیم ملی فوتبال حتما عازم استرالیا خواهد شد. رییس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی و سروش رفیعی نیز اظهار کرد: بر اساس آخرین خبرهایی که دریافت کرده‌ایم، مشکل این دو بازیکن درست نشده و آن‌ها نمی‌توانند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند. در نهایت این سرمربی تیم ملی است که برای جایگزینی این دو بازیکن تصمیم می‌گیرد. کفاشیان در مورد ناراحتی اسپانسر تیم ملی از حک نشدن نامش روی پیراهن بازیکنان نیز خاطرنشان کرد: قرار شده تا در لباس‌های تمرینی بازیکن نام اسپانسر حک شده است اما احتمال این وجود دارد که AFC به ما اجازه ندهد که در بازی‌ها از اسپانسر استفاده کنیم. البته ما از فناپ خواستیم که لباس‌هایی را که بر روی آن تبلیغات حک شده است برای ما تهیه کند. او در پاسخ به سوالی در مورد برگزاری جلسه صبح امروز (یکشنبه) با بازیکنان نیز گفت: جلسه خاصی برگزار نشد و احتمالا بعدا با بازیکنان صحبت خواهم کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها