اظهارنظر جالب بازیکنان تیم تبریزی و تهرانی

کد خبر: 404235

تیموریان با تشکر از همه هواداران استقلال گفت: بعدا دلایل رفتنم از استقلال را به آنها خواهم گفت.

ایسنا: آندرانیک تیموریان بعد از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازی سنگینی را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف به وجود آوردیم اما روی سهل انگاری بازیکنان نتوانستیم به گل برسیم. مهم این بود که ما موفق شدیم پرسپولیس را شکست دهیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم. وی ادامه داد: ما در این بازی فعل خواستن را به اجرا درآوردیم. ما آنالیز دقیقی بر روی پرسپولیس انجام داده بودیم و روی نقاط ضعف این تیم به گل رسیدیم. بازیکن تراکتور ضمن مهم ندانستن کاپیتانی ادامه داد: من دست تک تک هواداران استقلال را می‌بوسم و برای اینکه از استقلال رفتم دلایل شخصی خودم را دارم و فعلا نمی‌توانم آن‌ها را بازگو کنم. لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی تراکتورسازی با ابراز خوشحالی از پیروزی در این دیدار گفت: همه با هم هم‌قسم شده بودیم که این بازی را ببریم که این اتفاق افتاد. 2 یا 3 روز به استراحت می‌پردازیم و امیدوارم که در بازی مقابل راه آهن در تهران پیروز شویم. وی درباره طرفداران تراکتور گفت: طرفداران این تیم عالی هستند و از آن‌ها ممنونم. فردین عابدینی هم درباره بازی گفت: بازی سختی بود. ما چند روز قبل هم بازی داشتیم ولی امروز باید این بازی را می‌بردیم که این اتفاق افتاد. من دست تک تک تماشاگران را می‌بوسم و امیدوارم زحمات آن‌ها را جبران کنم. دفاع راست تراکتورسازی درباره تشویق شدن از سوی تماشاگران گفت: آرزوی هر بازیکنی است در این شهر محبوب تماشاگران شود. عابدینی در رابطه با برخوردی که با محمد نوری داشت اظهار کرد: من به او گفتم که توپ را به من بدهد ولی او من را به زمین انداخت. اما بعد از پایان بازی نوری از من عذرخواهی کرد. مهرداد بایرامی، دیگر بازیکن تراکتورسازی نتیجه بازی با پرسپولیس را خوب ارزیابی کرد و گفت: بازی خوبی بود. سه امتیاز بازی را گرفتیم و این برد را به تماشاگران تقدیم می‌کنم. هواداران در این بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند. بایرامی درباره اینکه چرا در این تیم کمتر بازی می‌کند، گفت: این نظر آقای تونی است که اعتقاد دارد با یک فوروارد در خط حمله بازی کند و انتخاب ایشان هم ادینیو است. انصافا هم ادینیو بهترین مهاجم ایران است و من هم حق می‌دهم که انتخاب اول او ادینیو باشد. احمد کامدار هم در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت: بعد از بازی با الاهلی که به پیروزی انجامید، بازیکنان با انگیزه زیادی برای این بازی آماده شده بودند که خوشبختانه سه امتیاز بازی را گرفتیم و شرمنده هواداران نشدیم. وی ادامه داد: ان‌شاءالله در بازی با راه آهن که در تهران است هم پیروز می‌شویم.
واکنش بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست به تراکتورسازی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با تراکتور درباره شکست مقابل این تیم به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش ایسنا، محمد نوری درباره بازی با تراکتورسازی گفت: یک پنالتی صد در صدد بر روی من اتفاق افتاد که داور آن را ندید و کارشناسان باید بر روی آن نظر دهند.

وی ادامه داد: انشاءالله در بازی بعد این نتیجه را جبران کنیم. من در طول بازی عصبی بودم ولی در بیرون از زمین با همه بازیکنان رفیق هستم.

صادقیان: آندو به من گفت بی‌خیال شو!

پیام صادقیان درباره این که چرا در این بازی عصبانی شد، گفت: ادینیو بر سر من ضربهای زد و گفت که بلند شو و من به این دلیل عصبی شدم. من با آندو رفیق هستم و او به من گفت پیام بیخیال شو!

مکانی: بازیکنان تراکتور حرکات ناشایستی انجام می‌دادند

سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس هم درباره این که چرا به دفعات عصبی می‌شد اظهار کرد: بازیکنان تراکتور در این بازی حرکات ناشایستی انجام می‌دادند و از آن طرف هم توپ جمع کن پشت دروازه زمان بازی را می‌گرفت.

وی ادامه داد: شاید هم رفتار تراکتوری‌ها طبیعی بود چرا که تیم آن ها جلو بود و شاید اگر پرسپولیس جلو می‌افتاد ما هم این حرکات را انجام می دادیم.

بابک حاتمی: این شکست تقصیر من بود

بابک حاتمی اما که با اشتباه خود زمینه به ثمر رسیدن تک گل تراکتورسازی را فراهم کرد با خبرنگاران مصاحبه ای نکرد و فقط اظهار کرد: این شکست تقصیر من بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها