کفاشیان:کی‌روش شاید این هفته بیاید

کد خبر: 433085

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ترکیه‌ای‌ها مسئولیت انتقال موتومبا را پذیرفتند و راه‌آهن تبرئه شد.

فارس: علی کفاشیان در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های لیگ چهاردهم اظهار داشت:‌ خوشحالم که مراسم خوبی برگزار شد و در انتهای فصل توانستیم از نمونه‌ای از بهترین‌ها قدردانی کنیم. تمامی نفرات زحمت کشیدند و جای خوشحالی است که لیگ چهاردهم به خوبی برگزار شد.

وی در خصوص تیم‌هایی که بدهی دارند،‌گفت: هنوز پرداختی صورت نگرفته است. ما باید جلساتی داشته باشیم تا ببینیم کدام باشگاه اراده‌ای دارد تا این بدهی را پرداخت کند و ما به آنها کمک کنیم. به هر حال آن چیزی که طبیعی است نمی‌توانیم جلوی تمام تیم‌ها را بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تعداد کرسی‌های ما در آسیا از 13 به 8 رسید، تأکید کرد: شکل انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر کرد و سعی شده بود که از تمامی مناطق نماینده در نظر بگیرند. ما در جاهایی نماینده داریم که تاکنون نداشتیم و این بسیار برای ما اهمیت دارد. حضور در کمیته انضباطی و همچنین کمیته قانون و مقررات اهمیت بالایی دارد.

کفاشیان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بیشترین نماینده از کشورها را داشتیم و از نظر بین‌المللی موفقیت خوبی به دست آوردیم.

وی در مورد اینکه پیکانی‌ها امکان دارد به فیفا شکایت کنند و تاج اعلام کرده که آنها می‌توانند این کار را انجام دهند، گفت:‌ اینکه بازیکنان پیکان ناراحت باشند به علت این است که دوست داشتند در لیگ برتر بازی کنند. ما تاکنون از مسئولین پیکان اعتراضی نداشتیم اما نیازی نیست که به فیفا شکایت کنند. اول باید به ما بگویند. رأی کمیته انضباطی درست بوده و مسئله‌ای وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چه شد رأی راه‌آهن در نهایت تغییر کرد و این تیم در لیگ برتر ماند،‌اعلام کرد: در نامه‌ای که از کشور ترکیه رسید آنها همه مسئولیت انتقال موتومبا را پذیرفتند و معلوم شد راه‌آهن تخلفی نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به صرف پذیرفتن تیم ترکیه‌ای راه‌آهن مبرا می‌شود،‌ اظهار داشت:‌ کمیته انضباطی در ابتدا با علم به این مسئله و با توجه به شرایط مشابه اقدام به دادن رأی کرده بود و در نهایت این تصمیم را اتخاذ کرده است.

کفاشیان در مورد وضعیت کی‌روش و اینکه او چه زمانی بازمی گردد، خاطرنشان کرد: حال کی‌روش خوب است و هر زمانی که بلیت او اوکی شود به ایران بازمی‌گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا قیمت بلیت مسابقات لیگ برتر پایین آمده است، عنوان کرد: چه چیزی قیمتش پایین آمده که بلیت بازی قیمتش پایین بیاید. همه چیز در رکود است و من نشنیدم که چیزی قیمتش پایین بیاید.

وی در رابطه با مطالبات کارلوس کی‌روش تصریح کرد: او ناراحت نیست و در مرخصی به سر می‌برد. کی‌روش برای یک کلاس مربیگری به مالزی می‌رود پول او آماده است و وقتی به ایران بیاید پولش را می‌دهیم. او این هفته نه اما هفته بعد می‌آید. کی‌روش شاید این هفته بیاید.

کفاشیان در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه تیمی برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا با نام الخلیج آمده و صدا و سیمای اصفهان اعلام کرده مسابقه این تیم را پخش نمی‌کند، عنوان کرد:‌ما همیشه از بحث خلیج همیشگی فارس دفاع کردیم و حتی به فیفا و AFC نامه نوشتیم. ما نمی‌توانیم به باشگاهی بگوییم چه نامی برای خودش برگزیند و برای حضور در مسابقات جلوی آنها را بگیریم. اما این نام‌ها به هیچ وجه رسمی نیست و از نظر ما رسمیت ندارد.

وی در مورد اینکه قبل از انتخابی کنفدراسیون آسیا در این رابطه نامه‌‌ای داده بود، عنوان کرد: این نامه مربوط به دو سال پیش است و باید آن را پیگیری کنیم.

وی در مورد وضعیت رضا افتخاری تصریح کرد: حال افتخاری خوب نبود و او امروز به مراسم نیامد البته سرمربی تیم ملی فوتسال هم هنوز مشخص نشده است.

وی در مورد پول بلوکه شده ایران در فیفا عنوان کرد: یک میلیون دلار پول ما در فیفا بلوکه شده است. وکیل گرفتیم تا این پول را آزاد کنیم اما زورمان نرسیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها