بابل بوی غم گرفت

کد خبر: 451163

جمعیت فراوانی برای وداع با کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بابل حضور یافته‌اند.

تسنیم: اعضای باشگاه پرسپولیس شامل بازیکنان، مربیان و مسئولان این باشگاه ساعت 5 صبح امروز (شنبه) با دو دستگاه اتوبوس راهی بابل شدند تا در مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی شرکت کنند. بازیکنان و مربیان در یک اتوبوس و مسئولان باشگاه پرسپولیس به اتفاق کارمندان این باشگاه و همچنین خبرنگاران در اتوبوس دیگر راهی بابل شدند.

* در ورودی شهر آمل بنر بزرگی از هادی نوروزی نصب شده بود.

* ورودی شهر بابل به خاطر ازدحام جمعیت و تردد زیاد اتومبیل‌ها با ترافیک سنگینی مواجه شده بود و از این رو اتوبوس‌های حامل اعضای باشگاه پرسپولیس مجبور شدند کل شهر بابل را دور بزنند تا بتوانند خود را به روستای کپورچال برسانند.

* با توجه به اینکه قرار است پیکر مرحوم نوروزی در زادگاهش که همان روستای کپورچال است به خاک سپرده شود در سرتاسر این روستا بنر این بازیکن دیده می‌شود.

* فضای بسیار غمگینی در روستای کپورچال و اطراف آن حاکم است.

* تمام بازیکنان پرسپولیس خودشان را به روستای کپورچال رساندند تا در مراسم خاکسپاری همبازی پیشین خود شرکت کنند. البته ملی‌پوشان این تیم در این سفر غیبت دارند و بازیکنان مازندرانی نیز روز قبل راهی این شهر شده بودند.

* اعضای تیم پرسپولیس قرار است بعد از مراسم خاکسپاری به سرعت راهی تهران شوند، این در حالی است که برنامه تمرینات این تیم هنوز از سوی کادرفنی اعلام نشده است.

* قرار بود مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی در ورزشگاه هفتم تیر شهر بابل برگزار شود اما به علت ازدحام جمعیت و حضور هزاران نفر در ورزشگاه فرصت نشد نماز میت برای این مرحوم خوانده شود و پیکر او به سرعت به روستای کپورچال انتقال داده شد تا در آنجا به خاک سپرده شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها