اوبامیانگ: از مسئولان آفریقا خواهان بسترسازی برای جوانان هستم

کد خبر: 480242

هافبک گابُنی دورتموند پس از کسب جایزه بهترین مرد سال ۲۰۱۵ آفریقا از مسئولان ورزش آفریقا خواست برای جوانان بسترسازی کنند تا به آرزوهایشان برسند.

فارس: فدراسیون فوتبال آفریقا پیر امریک اوبامیانگ هافبک گابنی باشگاه دورتموند را به عنوان مرد سال 2015 آفریقا انتخاب کرد. در این رقابت رقیب اصلی هافبک گابانی، یحیی توره ستاره ساحل‌عاجی منچسترسیتی بود که چهار سال پیاپی این جایزه را از آن خود کرده بود.
اوبامیانگ در این فصل با 27 گل‌زده برای دورتموند بهترین گلزن این تیم به شمار می‌آید. وی در این مراسم رای‌گیری 143 رای آورد و توره را که 136 رای آورد کنار گذاشت و نگذاشت تا توره هم در کسب این جایزه مانند ساموئل اتوئو 5 تایی شود.
هافبک گابانی پس از کسب این جایزه گفت: ابتدا از ملت عزیزمان تقدیر و تشکر می‌کنم که با حمایت‌ةایشان توانستم این جایزه را از آن خود کنم. دوست دارم از همبازی‌هایم در تیم‌ملی و دورتموند تشکر کنم که مرا کمک کردن تا گل‌های زیادی را بزنم. در خطاب به مسئولان ورزش جوانان آفریقا می‌گویم امیدوارم به فرزندان خود فرصت دهید تا به آرزوهایشان برسند.
این جایزه درحالی به اوبامیانگ داده شد که توره با بازی درخشان خود توانست به همراه تیم‌ملی ساحل‌عاج در سال گذشته قهرمان جام‌ملت‌های آفریقا شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها