شرایط متفاوت والنسیا و رئال مادرید پس از تغییر مربی

کد خبر: 499188

تیم‌های والنسیا و رئال مادرید پس از تغییر مربی، شرایط بسیار متفاوتی پیدا کردند.

خبرگزاری ایسنا: زمانی که یک تیم نتایج خوبی کسب نمی‌کند، تغییر سرمربی راحت‌ترین راه‌حل است اما همیشه این تغییر موثر نیست و گاهی اوقات، نتایج تیم بدتر از گذشته می‌شود. از هفت سرمربی برکنار شده در این فصل لالیگا، تنها سه تیم در نتیجه‌های ضعیف‌تری گرفتند.

والنسیا، اسپانیول و لوانته امتیازات کمتری پس از برکناری نونو، سرخیو گونسالس و لوکاس آلکارس کسب کردند. آمار نشان می‌دهد برخی از تیم‌ها در امتیازگیری با شرایط قبلی فرقی نکرد‌ند. ر‌ئال‌ ماد‌رید، رئال بتیس، گرانادا و رئال سوسیداد، با تغییر سرمربی نتایج بهتری گرفتند.

تیم‌هایی که با تغییر سرمربی بدتر شدند

والنسیا

تاکنون 13 بازی تحت هدایت گری نویل انگلیسی بوده اما تنها 14 امتیاز کسب کرده است. این در حالی است که نونو در 13 بازی، 19 امتیاز بدست آورد.

اسپانیول

قبل از برکناری گونسالس این تیم 14 امتیاز را در 12 بازی کسب کرد. در مقابل جانشین او گلاسکو تنها یازده امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

لوانته

حضور روبی خیلی برای این تیم مفید نبود. سرمربی جدید 14 امتیاز در 18 بازی را به ثبت رساند. این در حالی است که آلکارس این تعداد بازی را با کسب 15 امتیاز به پایان رساند.

تیم‌هایی که با تغییر سرمربی وضعیت بهتری پیدا کردند

ر‌ئال‌ ماد‌رید

زین الدین زیدان هدایت سفید پوشان مادریدی را تاکنون در 10 بازی به عهده گرفته و 23 امتیاز کسب کرده است. رافائل بنیتس در تعداد بازی مشابه 19 امتیاز به دست آورد.

رئال سوسیداد

دیوید مویس در 16 بازی تنها 16 امتیاز کسب کرد، اما جانشین او اوزه بیو در 16 بازی ، 25 امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

گرانادا

خوسه رامون ساندوال که آخرین سرمربی برکنار شده است در دو بازی آخرش نتوانست هیچ امتیازی را کسب کند. در مقابل جانشین او خوسه گونسالس با پیروزی کار خود را شروع کرد و در دو بازی که هدایت این تیم اندلسی را بر عهده داشته است 6 امتیاز را به دست آورده.

شرایط لاس پالاماس با هفت تیم ذکر شده متفاوت است. این باشگاه از همه زودتر تصمیم به برکناری سرمربی خود گرفت. نتایج کسب شده پاکو اررا مشابه کیکه ستین جانشین او است. اررا در هشت بازی پنج امتیاز به دست آورد و در مقابل، ستین در هشت بازی ابتدایی خود هشت امتیاز کسب کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها