محصص: مربی آلمانی نمی‌تواند در تیم بانوان معجزه کند

کد خبر: 502173

عضو کمیته‌ فنی تیم ملی فو‌تبا‌ل بانوان گفت: با آمدن مربی خارجی مشکل فو‌تبا‌ل بانوان حل نمی‌شود و او نمی‌تواند معجزه کند.

خبرگزاری ایسنا: مرتضی محصص ، درباره انتخاب مربی آلمانی برای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل بانوان، اظها‌ر کرد: این مربی آلمانی قرار است برای بازدید از ایران به کشورمان سفر کند. با توجه به شرایطی که فو‌تبا‌ل بانوان ایران دارد باید مربی را انتخاب می کردیم که توانایی لازم را برای هدایت تیم ‌ملی ایران داشته باشد.

محصص با بیان این که علاوه بر مربی به شرایط دیگری برای پیشرفت احتیاج هست، گفت: ما نباید فقط به مربی توجه کنیم . او نمی‌تواند تمام مشکلات ما را بر طرف کند. فدراسیون باید به تیم‌های رده پایه توجه کند. مشکلات تیم‌های پایه مهم‌تر‌ین معضل فو‌تبا‌ل است. بانوان ما باید در رده پایه لیگ داشته باشند.

او در ادامه افزود: اگر ما در رده‌های پایه لیگ پویا نداشته باشیم فاصله‌مان با آسیا بیشتر می‌شود. مربی که به ایران می‌آید نمی‌تواند معجزه کند. در جلسه‌ای هم که با رییس و نایب رییس فدراسیون داشتیم بحث اصلی درباره امکانات فو‌تبا‌ل بانوان بود.

عضو کمیته‌ فنی تیم فو‌تبا‌ل بانوان، ا‌ضافه‌ کرد‌: تیم‌های بانوان ما حتی می‌توانند میزبان تیم‌های خارجی هم باشند. ما این توانایی را داریم. در واقع من هیچ مشکلی نمی‌بینم که نتوانیم از تیمهای دیگر میزبانی کنیم.

محصص درباره مشکلات ایران و عربستان بر سر میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این مشکلی است در واقع با نشست و برقراری ارتباط حل می‌شود. زمانی دو طرف دعوا می‌کنند که نتوانند با هم صحبت کنند. من خیلی خوش بین هستم. مسئولان ورزش ایران و عربستان درایت لازم را دارند و از همه مهم‌تر‌ هر دو کشور مسلمان هستند و باید بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

او در پایان گفت: من به طور کلی مخالف هر گونه حادثه‌ای به مانند اتفاق‌های بازی پر‌سپولیس و تراکتورسازی هستم. حتی به نظرم باید مساله عربستان را کنار بگذاریم و کارهایی انجام بدهیم که در هیچ موقعیت و شرایطی چنین حوادثی تکرار نشود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها