زهرا نعمتی فینالیست شد

کد خبر: 504233

در مسابقات کاپ آسیایی تیراندازی با کمان تایلند زهرا نعمتی پرچمدار کشورمان در مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ فینالیست شد.

خبرگزاری مهر: در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان کاپ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می شود، امروز در مرحله حذفی نمایندگان کشورمان در ریکرو به مصاف حریفان رفتند.

در بخش مردان کیوان ریاضی‌مهر در اولین دیدار خود مقابل مغولستان پیروز شد اما در دومین مسابقه مقابل کمانداری از سنگاپور شکست خورد و حذف شد. مجید میررحیمی در ابتدا کمانداری از مالزی را شکست داد اما از حریف قزاقستان باخت و حذف شد.

صادق اشرفی در همان دیدار اول مقابل نماینده قزاقستان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. میلاد وزیری ورزشکارانی را از کشورهای روسیه و مالزی شکست داد ولی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۶ در تیرطلایی شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

در بخش بانوان همین رشته زهرا دهقان در اولین رقابت خود از ژاپن باخت و کنار رفت. مریم محمودی و ملیکا عبدالکریمی به ترتیب در اولین رقابت مقابل نمایندگان هنگ‌کنگ و ژاپن شکست خورده و حذف شدند.

زهرا نعمتی پرچمدار ایران در المپیک ریو کماندارانی از تایلند، چین تایپه، روسیه و چین را شکست داد تا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند در این مرحله نیز حریفی را از کشور اندونزی با نتیجه ۶ بر۴ شکست داد و راهی فینال این مسابقات شد.

نعمتی در فینال برای کسب مدال طلا باید مقابل حریفی از کشور روسیه قرار بگیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها