المپیکی نشویم به ایران نمی آییم!

کد خبر: 507743

پاسور تیم ملی والیبال تمرین‌های سخت لوزانو را برای پیشرفت تیم ملی و رسیدن به المپیک لازم دانست و گفت: تا خسته نشویم و تلاش نکنیم نمی‌توانیم به المپیک برسیم.

خبرگزاری ایسنا: مهدی مهدوی درباره رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در ژاپن گفت: ما می‌خواهیم با سوغات سهمیه المپیک به ایران بیاییم و اگر نتوانیم به ایران نمی‌آییم. نمی‌توانم جایگاه تیم ملی را در این رقابت‌ها پیش‌بینی کنم ولی آینده خوبی را برای این تیم می‌بینم. برنامه ریزی که برای این تیم صورت گرفته عالیست و تمرین های خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

مهدوی ادامه داد: با توجه به این که بازیکنان به دو گروه تقسیم شده‌اند رقابت خوبی بین همه ایجاد شده است و می‌توان گفت هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد. این باعث شده رقابت بین بازیکنان بیشتر شود و در نهایت سطح تیم ملی ارتقا یابد.

پاسور تیم ملی والیبال با بیان اینکه انتظارها از والیبال بالا رفته است گفت: به دلیل نتایجی که تیم ملی در سال‌های اخیر گرفته است انتظار مردم از این تیم بالا رفته و به نظرم انتظارهای به جایی هم هست. امیدوارم بتوانیم به المپیک برویم تا بتوانیم جواب محبت مردم را بدهیم.

او درپایان درباره سخت گیری‌های لوزانو در تمرین‌ها گفت: تا خسته نشویم پیشرفت نمی‌کنیم. لوزانو تاکید زیادی روی جزئیات دارد. جزئیاتی که می‌تواند روند یک بازی را تغییر بدهد. فکر می‌کنم کار او شبیه به ولاسکو است.تاکید زیادی روی نظم در تمرین‌ها دارد و به نظرم با این کارها و برنامه ها تیم ملی موفق می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها