نخستین خرید تابستانی گواردیولا در سیتی

کد خبر: 511615

روزنامه سان انگلیس از نهایی شدن توافق ستاره خط میانی بوروسیادورتموند با با منچسترسیتی خبر داد و از او به عنوان نخستین خرید تابستانی فیروزه ای پوشان یاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: پپ گواردیولا آخرین فصل حضور خود در بایرن مونیخ را پشت‌سر می گذارد. او با منچسترسیتی به توافق نهایی رسیده و قرارداد سه ساله امضا کرده است تا از آغاز تابستان جاری هدایت فیروزه ای پوشان را بر عهده گیرد.

طبیعی است که گواردیولا تغییر و تحول زیادی در فیروزه ای پوشان شهر منچستر به وجود آورد. او یک مربی با تفکرات خاص است و به بازیکنان جدیدی در سیتی نیاز دارد تا بتواند این تیم را به قدرت نخست فوتبال جزیره و اروپا تبدیل کند.

روزنامه سان انگلیس از نخستین خرید پپ گواردیولا در منچسترسیتی سخن به میان آورد و فاش کرد که فیروزه ای پوشان شهر منچستر به ایلکای گوندوغان ستاره ترک تبار بوروسیادورتموند به توافق نهایی رسیده اند و این بازیکن فصل بعد را در لیگ جزیره به میدان خواهد رفت.

به نوشته روزنامه سان پیشنهاد نخست منچسترسیتی برای جذب گوندوغان 28 میلیون پوند بود اما دورتموند برای فروش این بازیکن خود رقم 34 میلیون پوند را پیشنهاد داده ولی در نهایت دو طرف با 30 میلیون پوند به توافق رسیده اند.

گوندوغان در دوران کلوپ بهترین بازی‌های را برای دورتموند پشت سرگذاشت. او با یک مصدومیت شدید مواجه شد و بازی‌های زیادی را از دست داد اما الان به شرایط خوب خود برگشته است و در ترکیب اصلی دورتموند به بازی گرفته می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها