اکبرپور: پرسپولیسی‌ها جوسازی می‌کنند تا داوران برای استقلال پنالتی نگیرند

کد خبر: 516849

پیشکسوت استقلال با انتقاد از آنچه او جوسازی پرسپولیسی‌ها نسبت به داوری می‌خواند، گفت که آیا سرخ‌های پایتخت دو پنالتی گرفته نشده آبی‌ها در داربی را هم حساب می‌کنند؟

خبرگزاری ایسنا: علیرضا اکبرپور در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به صدرنشینی دوباره استقلالی‌ها در لیگ برتر چیست، گفت: با شکست پرسپولیس برابر نفت یک بار دیگر شانس صدرنشینی نصیب استقلال شد. این تیم نباید دیگر صدر را از دست بدهد و مطمئنا بازی برابر تراکتورسازی مهم‌ترین مصاف این تیم خواهد بود. اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید هر دو بازیش را ببرد چون پرسپولیس بازی‌های آسان‌تری دارد و منتظر است تا از یک لغزش کوچک استقلال استفاده کند و به صدر بر گردد.

وی در پاسخ به این سوال که نظر او راجع به هجمه اخیر ایجاد شده درباره داوری‌های لیگ برتر و اینکه به سود استقلال هستند و به ضرر پرسپولیس چیست، اظهار کرد: واقعا چنین چیزی وجود ندارد که داور‌ی‌ها به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس است. این همه داوری به سود پرسپولیس بود نمونه‌اش در بازی داربی که دو پنالتی استقلال را نگرفتند. اگر اشتباهات داوری علیه خودشان را حساب می‌کنند آن دو پنالتی را هم حساب کنند. شاید اگر پنالتی استقلال را مقابل پرسپولیس می‌گرفتند نتیجه عوض می‌شد. پرسپولیسی‌ها جوسازی می‌کنند تا در بازی‌های باقیمانده استقلال کسی برای این تیم پنالتی نگیرد و برخی سوت‌ها هم به نفع آنها زده شود. این در حالی است که همه می‌دانند داوران در این دو بازی به اصطلاح در دید همه هستند و هیچ کس با آبروی خودش بازی نمی‌کند.

پیشکسوت استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست صدر جدول بار دیگر از دست استقلال خارج شود، گفت:‌ شیرینی فوتبال به همین چیزهاست که هیچ وقت معلوم نمی‌شود چه تیمی برنده می‌شود. سه تیم شانسی قهرمانی دارند و طبیعتا هر کس تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند قهرمان شود. من یک بار زمانی که در استقلال بودم قهرمانی را در دقیقه 90 به دلیل همین تمرکز نداشتن تیم‌مان از دست دادیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها