20 بازیکن تراکتور در آستانه جدایی!

کد خبر: 524710

تعداد زیادی از بازیکنان تراکتورسازی قراردادشان با این تیم تمام شده است.

ورزش سه: باشگاه تراکتورسازی تبریز از ابتدای فصل از سوی بسیاری از اهالی فوتبال به خاطر جذب بی رویه بازیکنان سرباز مورد انتقاد قرار گرفته بود.

با حضور امیر قلعه نویی این موضوع زیر سایه نتایج خوب باشگاه تراکتورسازی قرار گرفت و خیلی به آن توجه نشد اما حالا که فقط یک بازی تا پایان فصل سرخپوشان تبریزی باقی مانده، یک مساله مهم می تواند باشگاه در آستانه یک سونامی بزرگ قرار دهد.

از جمع بازیکنان سرباز تراکتورسازی دوران خدمت بختیار رحمانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، محمد پوررحمت الله و رضا فرجی تمام شده است و به احتمال فراوان آنها راه خروج از تبریز را در پیش می گیرند.

همچنین قرارداد 4 بازیکن خارجی تراکتورسازی یعنی آلویس نانگ، کاردوسو، ایان رامسی و آگوستو سزار نیز بعد از بازی با النصر امارات تمام می شود.

ایوب کلانتری، خالد شفیعی، سعید آقایی، ابراهیم عابدنژاد، فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، فرزین گروسیان و مسعود همامی هم قراردادشان با تراکتورسازی به پایان رسیده است.

بر این اساس 20 بازیکن تیم تراکتورسازی بدون هیچ قید و شرطی می توانند از این تیم جدا شوند.

در این میان فقط 4 بازیکن هستند که ماندنشان در تراکتورسازی قطعی است. فردین عابدینی یکسال دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و سروش رفیعی، محمدرضا اخباری و مهدی شریفی از دوران سربازی شان باقی مانده است و مجبور هستند در این تیم بمانند.

با این شرایط به نظر می رسد امیر قلعه نویی که یکسال دیگر از قراردادش با تراکتورسازی مانده و برای ماندن در این تیم ابراز تمایل کرده، بی دلیل نگران آینده این تیم نیست.

شاید یک سونامی در تراکتورسازی در راه باشد. هرچه هست باید تا بعد از بازی با النصر منتظر بمانیم و ببنیم چه شرایطی در انتظار بازیکنان تراکتورسازی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها