زهیوی: امسال برای کسب عنوان «آقای گل» کوه انگیزه‌ام

کد خبر: 548763

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه باغشمال تبریز با دو گل رحیم زهیوی یک امتیاز با ارزش از تراکتورسازی مدعی بگیرد و با انگیزه به دیدار بعدی خود با استقلال تهران بیندیشد.

روزنامه ایران: افتتاحیه شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران عصر دوشنبه با رویارویی دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. استقلال خوزستان که در فصل جدید با تغییر سرمربی لیگ را آغاز کرد در حالی به مصاف تراکتورسازی رفت که مکان برگزاری این دیدار به دلیل ترمیم ورزشگاه یادگار امام(ره) چندین بار تغییر کرد اما در نهایت قهرمان فصل گذشته لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه باغشمال تبریز با دو گل رحیم زهیوی یک امتیاز با ارزش از تراکتورسازی مدعی بگیرد و با انگیزه به دیدار بعدی خود با استقلال تهران بیندیشد.
بازیکن خط میانی استقلال خوزستان در خصوص این دیدار به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «بازی سختی مقابل تراکتورسازی برگزار کردیم و خیلی خوب توانستیم 2 بار عقب افتادگی را جبران کنیم وفکر می‌کنم تماشاگران نیز از این بازی لذت بردند. نمی‌دانستیم که باید در کجا به مصاف تراکتورسازی برویم، اول اعلام کردند که بازی در تبریز برگزار می‌شود و پس از آن گفتند که باید در کرج به مصاف تراکتورسازی برویم اما در نهایت بازی‌مان را در باغشمال برگزار کردیم و کاملاً سردرگم بودیم.» رحیم زهیوی ادامه می‌دهد: «به هر حال بازی برگزار شد و خدا را شکر توانستیم تراکتورسازی را در خانه خودش متوقف کنیم.
تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد و علاوه بر این مربی بزرگی روی نیمکت این تیم می‌نشیند، این تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آید با وجود این بازیکنان ما هم خوب کار کردند و توانستیم با ارائه یک بازی خوب در هفته اول یک امتیاز با ارزش خارج از خانه کسب کنیم.» او در خصوص وضعیت قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در لیگ شانزدهم می‌افزاید: «از نظر من استقلال خوزستان همان تیم فصل گذشته است. خدا را شکر ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی نداشته و تجربه بازیکنان‌مان نیز نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. فصل گذشته تمام هدف‌مان این بود که بالای جدول بمانیم و این فصل هم می‌خواهیم همان بالا بمانیم.» بازیکن 2 گله استقلال خوزستان در خصوص عزمش برای رسیدن به‌عنوان آقای گلی در لیگ شانزدهم می‌گوید: «سال گذشته هم برای آقای گلی آمده بودم اما تاکتیک تیمی به گونه‌ای بود که مجبور بودم تا عقب‌تر بازی کنم و کمتر در کارهای تهاجمی حضور یابم اما امسال وضعیت متفاوت است و آزادترم، با وجود این قطعاً خیلی بیشتر از سال گذشته گل خواهم زد.»
زهیوی با اشاره به این موضوع که انگیزه بالایی برای رسیدن به عنوان آقای گلی دارد، بیان می‌کند: «کوه انگیزه هستم و برای رسیدن به این عنوان باید بهتر از فصل قبل باشم. تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهم و دو گل بازی با تراکتورسازی موجب شد تا انگیزه‌ام برای رسیدن به آقای گلی چندین برابر شود. به تیم ملی دعوت شدم اما مصدومیتم موجب دوری‌ام شد، تلاشم این است با کسب آقای گلی مجدداً نظر کی روش را جلب کنم و به تیم ملی دعوت شوم.» او در خصوص دیدار بعدی تیمش با استقلال تهران می‌افزاید: «استقلال تهران تیم بسیار بزرگی است و قطعاً آنها هم برای بردن ما انگیزه زیادی دارند اما ما هم به هیچ تیمی باج نخواهیم داد. سال گذشته هم در اهواز برای استقلالی‌ها دردسرساز شدیم و توانستیم این تیم را متوقف کنیم قطعاً امسال هدف‌مان این است تا استقلال را شکست دهیم و از همان بازی‌های اول با اقتدار ظاهر شویم.»
بازیکن خط میانی استقلال خوزستان می‌گوید: «در سال گذشته مردم خوزستان برای رسیدن به قهرمانی کمک زیادی به ما کردند امسال هم درخواست‌مان این است که هواداران کمک کنند تا بتوانیم با عملکرد مناسب خوشحال‌شان کنیم. هرچند کارمان امسال سخت است چرا که باید در 3 میدان بجنگیم و تلاش کنیم در این 3 میدان موفق ظاهر شویم.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها