پیروانی: ژاپن جوانمردانه بازی نکرد!

کد خبر: 578894

تیم ملی جوانان در دومین دیدار خود هم یک بازی سخت را پشت سر گذاشت چرا که حریف ژاپن بود. تیمی که منظم بازی می کرد و در مالکیت توپ و گردش آن بهتر از ایران بود.

ورزش سه: امیر حسین پیروانی در این باره می گوید: این هدف ما بود که توپ را به ژاپن بدهیم و فضا را از این تیم بگیریم. شک نکنید اگر در برابر این تیم باز بازی می کردیم و بی محابا به دروازه این تیم نزدیک می شدیم شکست می خوردیم. به خوبی روزنه های نفوذ را به روی این تیم بستیم. آنها در جریان بازی تنها یک خطر جدی روی دروازه ما ایجاد کردند و البته یک بار هم روی ضربه ایستگاهی خیلی خطرناک ظاهر شدند. در نقطه مقابل ما دو بار توپ را به تیر دروازه ژاپن زدیم و یک موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم. در یک صحنه خطای مشکوک به پنالتی به سود ما اتفاق افتاد. من چون این صحنه را ندیدم نمی توانم قضاوت درستی داشته باشم. سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص گلایه هایی که از تیم ژاپن در کنفرانس خبری بعد از بازی مطرح کرد، گفت: تیم من از نظر اخلاقی یک تیم نمونه است و شما هیچ گاه نخواهید دید که بازیکن ما بی مورد خود را به زمین بیاندازد و حتی خیلی ها می گویند تیم شما بیش از اندازه ساده و ماخوذ به حیاء است. به هر صورت در این بازی دو بار تیم ژاپن فیرپلی را رعایت نکرد که این از تیم ژاپن بعید بود. آنها یک تیم خوب از نظر فنی و یک تیم با پرستیژ هستند!
امیر حسین پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا به صعود تیم ملی جوانان به مرحله حذفی امیدوار است یا نه، گفت: من از عملکرد تیم تا به اینجای کار راضی هستم و شک ندارم که یمن را با یک نتیجه خوب شکست خواهیم داد و در روز آخر از مرحله گروهی صعود خواهیم کرد. هدف ما انشاالله حضور در دیدار پایانی بازی ها است .ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد چرا که بازی های تدارکاتی ای که پشت سر گذاشتیم خیلی کم بود. ما در دوران آماده سازی سه بازی خوب انجام دادیم که این بازی ها در برابر تیم زیر 21 سال هامبورگ، ازبکستان و مکزیک بود و در دیگر دیدارها به مصاف تیم هایی رفتیم که سطح فنی پایین تری به نسبت ما داشتند و چند بازی داخلی هم با تیم های بزرگسالان انجام دادیم. اما اگر شما برنامه بازی های تدارکاتی تیم های قطر و ژاپن را پیش از حضور در این بازی ها مطالعه کنید تعجب می کنید. ژاپن با هر تیمی که دوست داشته بازی کرده. از برزیل گرفته تا انگلیس، چک و.... همین طور قطر. با همه اوصاف ما برای صعود به جام جهانی و قهرمانی می جنگیم و از خدا می خواهم که بعد از دو سال تلاش دسته جمعی شرمنده مردم نشویم.
سرمربی تیم ملی جوانان در پایان در خصوص داوری بازی با استرالیا گفت: در این دو بازی داوری به ضرر ما سوت زده. در هر دو بازی به بازیکنان ما اخطارهای بی مورد داده شد و در بازی دیروز دیدید که ضربه رضا شکاری از خط رد شده بود. به هر صورت ما با این اشتباهات کنار آمدیم و امیدوارم در بازی های آتی این اشتباهات به ضرر ما نباشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها