عابدینی: برنامه های کی روش مهم است نه حضورش در ایران

کد خبر: 622916

آجورلو، هیچ وقت توضیحی در خصوص شعارهای حاشیه ساز برخی از هواداران تراکتورسازی نداده است

روزنامه ایران: کارلوس کی روش پس از اعلام استعفای خود با رسانه‌های ایرانی مصاحبه‌ای انجام نداده و مواضعش را از طریق فیس بوک یا مصاحبه با رسانه‌های خارجی بیان می‌کند. مهدی تاج مدتی پیش اعلام کرد که کی روش وارد ایران شده ولی در این مدت کسی مرد پرتغالی را ندیده است حتی در برخی رسانه‌ها عنوان شده که غیر از تاج کسی کی روش را ندیده و با این جمله به رئیس فدراسیون کنایه زده شد. با این حال ابهاماتی درباره حضور کی روش در تهران وجود دارد و این سؤال مطرح می‌شود که اکنون کی روش دقیقاً کجاست؟!
سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال که تنها شخص پاسخگو در خصوص اتفاقات اخیر در فوتبال ملی به حساب می‌آید، در خصوص این موضوع به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «بودن یا نبودن کی روش در ایران مهم نیست بلکه مهم‌ترین موضوع برنامه‌هایی است که او برای تیم ملی دارد و فدراسیون باید کمک کند تا این برنامه‌ها اجرایی شود. فدراسیون می‌خواهد اتفاقات اخیر را در آرامش حل کند. هم فدراسیون و هم کی روش مصمم هستند تا کار انجام شود.»
امیرعابدینی ادامه می‌دهد:«اتفاقات فوتبال ما غیرطبیعی است و نباید رخ دهد. سرمربی تیم ملی برنامه خود را در اختیار فدراسیون قرار داد و این برنامه‌ها باید طبق آنچه ترسیم شده پیش می‌رفت اما این گونه نشد. البته کارشناسان باید پیش از تأیید، برنامه‌های او را نقد می‌کردند و کی روش نیز باید منطقی پاسخ نقد کارشناسان را می‌داد. تعاریف ارتباطی ما به هیچ وجه صحیح نیست، ما باید 4 مربی لیگ را به کمیته فنی تیم ملی بیاوریم و در خصوص برنامه‌ها با این مربیان صحبت کنیم و نظراتشان را جویا شویم. ما نمی‌توانیم وسط کار از برنامه‌های تیم ملی ایراد بگیریم و باید در جلسه‌ای ایرادات را برطرف کنیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.»

سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته صحبت‌هایی در خصوص قهرمانی پرسپولیس داشت که این صحبت‌ها موجب شد تا مسئولان و برخی از بازیکنان تراکتورسازی نسبت به آن واکنش نشان دهند. او در خصوص این موضوع می‌گوید: «صحبت‌های من در خصوص قهرمانی پرسپولیس حمایت نیست بلکه این واقعیت امر است. بازی‌های پرسپولیس را همه می‌بینند و تراکتوری‌ها فرافکنی می‌کنند. پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد و این را همه می‌دانند. مصطفی آجورلو، مدیرعامل تراکتورسازی در روزهای گذشته نامه‌ای به وزیر ورزش نوشت و انتقاداتی نسبت به اتفاقات فوتبال داشت در حالی که هیچ وقت توضیحی به برخی اتفاقات و شعارهای حاشیه ساز در بازی‌های این تیم نداد. وی در این نامه نسبت به داوری‌ها اعتراض کرد و به اتفاقات 2 سال گذشته اشاره داشت که در آن سال تراکتورسازی نتوانست قهرمان شود. او پیش‌بینی‌های برخی از آدم‌هایی که در فدراسیون حضور دارند را شگفت‌انگیز اعلام کرد و در خصوص جلوتر برگزار شدن بازی‌های تیم تراکتورسازی نسبت به بازی‌های پرسپولیس معترض بود.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها