پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی در نیمه نخست

کد خبر: 623941

نیمه نخست دیدار دو تیم استقلال و ماشین سازی در زمین پوشیده از برف یادگار امام با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: در اولین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و ماشین سازی از ساعت ۱۷ در هوای برفی و بسیار سرد تبریز به مصاف هم رفتند که در نیمه نخست آبی‌های پایتخت با یک گل برابر میزبان خود به پیروزی رسیدند.

تک گل این نیمه را علی قربانی (۴۳) به ثمر رساند.

نیمه نخست

دقیقه ۶، علی قربانی با حرکتی پا به توپ، تا پشت محوطه جریمه آمد و با یک پاس بهنام برزای را صاحب موقعیت کرد که ضربه برزای را سالامی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶، کرنر ارسالی استقلال را مدافعان ماشین سازی برگرداندند که این توپ به امید ابراهیمی رسید که او هم با یک ضربه آن را راهی دروازی کرد که با اختلاف از بالای دروازهی ماشین سازی بیرون رفت.

دقیقه ۱۶، امید ابراهیمی روی ضربه ایستگاهی که استقلالی ها گوشه محوطه جریمه ماشین سازی بدست آورده بودند، ضربه ای را راهی دروازه اسلامی کرد که با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۲۲، بهنام برزای از جناح چپ ضربه ای را به قصد سانتر روی دروازه ماشین سازی ارسال کرد که با تغییر مسیر به دیرک دروازه خورد. در ادامه توپ به علی قربانی رسید که ضربه او پس از این که از اسلامی دروازه بان ماشین سازی گذشت، پیش از ورود به دروازه توسط مدافعان این تیم به کرنر رفت.

دقیقه ۳۳، ارسال خطرناک امین قاسمی نژاد از جناح راست ماشین سازی توسط وریا غفوری به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۴۰، شوت پیام صادقیان با فاصله کمی از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳، ارسال امید نورافکن از جناح راست استقلال به ضربه علی قربانی وارد دروازه ماشین سازی شد.

اخطار: لئوناردو پادوانی دقیقه ۳۳

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها