احتمال محرومیت ۲ جلسه‌ای برا سوارز

کد خبر: 627441

باشگاه بارسلونا در نظر دارد نسبت به کارت زردی که مهاجم اروگوئه‌ای این تیم را از بازی فینال جام حذفی اسپانیا محروم کرد، اعتراض کند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه بارسلونا قصد دارد به کارت زرد دومی که لوئیس سوارس شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی برگشت این تیم برابر اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا گرفت، اعتراض کند.
سوارس در آخرین دقیقه بازی شب گذشته تیمش برابر روخی بلانکو با دریافت کارت زرد دومش اخراج و از حضور در بازی فینال که روز 27 یا 28 ماه می (هفتم یا هشتم خرداد 96) برگزار می‌شود، محروم شد. بارسایی‌ها اما معتقد که مهاجم پیشین لیورپول مرتکب خطایی نشده که سزاوار دریافت کارت زرد دومش باشد و به همین دلیل قصد دارند به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا اعتراض کنند.
در همین حال اما سایت Iusport ادعا کرده که برای سوارس نه تنها یک جلسه بلکه دو جلسه ممکن است محرومیت در نظر گرفته شود که یکی از آنها بابت کارت قرمزش و دیگری برای سرپیچی از فرمان داور برای خروج از زمین بازی و نرفتن به رختکن پس از اخراج شدنش است.
طبق قوانین فوتبال اسپانیا، مجازات بازیکنانی که پس از دریافت کارت قرمز از رفتن به رختکن تیم‌شان خودداری می‌کنند، از یک تا 3 جلسه محرومیت است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها