عنایتی: خداحافظی از فوتبال غم‌انگیز است

کد خبر: 629076

مهاجم تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که این تیم هنوز از منطقه خطر دور نشده است.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی در مورد نتایج خوب صبای قم بعد از شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر به خبرنگار ورزشی گفت: در چند بازی اخیر انگیزه بچه‌ها بیشتر شد و این موضوع نقش مهمی در موفقیت صبا داشت. از طرفی بازیکنانی به تیم ما اضافه شده‌اند که از لحاظ فنی و اخلاقی خیلی به صبا کمک کرده‌اند. روحیه برد در تیم وجود دارد و حتی آنهایی که نیمکت‌نشین هستند با تمام وجود به موفقیت تیم فکر می‌کنند.
وی در ادامه افزود: فرصتی برای جبران امتیازهای از دست رفته وجود ندارد و ما باید در بازی‌های آینده هم خوب امتیاز بگیریم. صبا هنوز از منطقه سقوط جدا نشده است و خطر سقوط همچنان ما را تهدید می‌کند. ما بازی‌های سختی درپیش داریم، ولی امیدوارم نتیجه بگیریم.
مربی - بازیکن تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این سؤال که تجربه مربیگری برای او چطور است، گفت: 20 سال است که در این فوتبال هستم و بالا و پایین این فوتبال را دیده‌ام. به هر حال تجربیاتی دارم که آنها را به بازیکنان منتقل می‌کنم و هر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت صبا انجام خواهم داد.
عنایتی درباره اینکه آیا در پایان فصل خداحافظی خواهد کرد، گفت: بله، این آخرین سالی است که بازی می‌کنم. هرچند خداحافظی از فوتبال بسیار غم‌انگیز است، ولی قطعاً خداحافظی خواهم کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها