سکوت رسانه‌ای ناپولی سرانجام شکست

کد خبر: 637978

شکست برابر یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بهانه‌ای شد تا آبی‌پوشان شهر ناپل به اعتصاب رسانه‌ای خود پایان دهند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (سه‌شنبه) در خانه یوونتوس بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را با نتیجه 3 بر یک باخت که این بازی به خاطر 2 پنالتی که داور به سود بانوی پیر اعلام کرد، جنجال‌ساز شد چرا که بازیکنان تیم میهمان معتقد بودند که در حق آنها ناداوری شده است.
ناپولی در حالی بازی را باخت که با گل کایخون در دقیقه 36 پیش افتاده بود اما دو پنالتی که پائولو دیبالا قبل و بعد از گلزنی گونسالو ایگواین به گل تبدیل کرد، راه بانوی پیر را برای صعود به فینال هموار کرد.
به دنبال این بازی کریستیانو گونتولی، مدیر باشگاه ناپولی به اعتراض به نحوه قضاوت این بازی پرداخت و آن را شرم‌آور و ضربه‌ای به کالچو دانست. خشم باشگاه ناپولی از قضاوت این بازی آنقدر زیادی بود که به یک ماه اعتصاب رسانه‌ای‌اش که قبل از بازی این تیم برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا آغاز شده بود، پایان دهد.
گونتولی در پایان بازی به شبکه رای اسپورت گفت: وظیفه خود می‌دانیم که از بازیکنان‌مان به خاطر عملکردشان در این بازی تشکر کنیم و بگوییم که ما به دو تشخیص غیرقابل بحث که شرم‌آور بودند و به کل فوتبال ایتالیا ضربه زدند، باختیم. در پنالتی اول، دیبالا توپ را زد و خودش را عمداً‌ به بازیکنان ما زد تا پنالتی بگیرد. من اول فکر می‌کردم که واقعاً‌ خطای پنالتی رخ داده است اما با تماشا صحنه آهسته بازی دیدم که خبری از پنالتی نبوده است چون این خود دیبالا بود که می‌‌خواست با بازیکنان ما برخورد داشته باشد.
مدیر باشگاه ناپولی ادامه داد: در مورد پنالتی دوم هم رینا توپ را گرفت و نمی‌شد از او انتظار داشت که بعد از مهار توپ بلافاصله محو شود تا با بازیکن حریف برخورد نداشته باشد. افزون بر این‌ها داور یک پنالتی هم به سود ما اعلام نکرد زمانی که دو بازیکن یوونتوس یکی از بازیکنان ما را نقش بر زمین کردند. تصمیماتی که داور در این بازی گرفت شرم‌آور بود.
بازی برگشت تیم‌های فوتبال ناپولی و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا پنجم آوریل (17 فروردین) در ورزشگاه سن‌پائولو برگزار می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها