خسرو حیدری تمام شدنی نیست

کد خبر: 644323

استقلال تهران توانست در یک بازی حساب شده لوکوموتیو ازبکستان را شکست دهد و شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان افزایش دهد استقلال در این بازی نشان داد که روند رو به رشد خود را همچنان ادامه می دهد و منصوریان بازی به بازی تیمش را بهتر هدایت می کند.

ورزش سه: اما نکته حائز اهمیت این دیدار آسیایی بازی خوب و تاثیر گذار خسرو حیدری بود که در این بازی در پست دفاع راست بازی کرد و نشان داد چه در بحث هجومی و چه در دفاع هنوز از بهترینهای ایران است و در گوش راست استقلال توانست با دفاع اصولی و حساب شده اش مهره های ازبکی را از کار بندازد.
حیدری با این بازی علاوه بر تثبیت رکورد آسیایی اش نشان داد که تمام شدنی نیست و هنوز یک مهره قابل اتکا در سمت راست استقلال است.
کاپیتان دوم استقلال در این بازی علاوه بر دفاع، در فاز هجومی مثل همیشه در ارسالهای بی نقصش خوب بود و نشان داد منصوریان در سمت راست می تواند همیشه روی او به عنوان دفاع و هافبک راست حساب کند.
آبی پوشان که امسال با حضور بازیکنانی مانند سیدمجید حسینی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و ... تیمی کاملا جوان را تشکیل داده اند، با وجود بازیکنان با تجربه ای مانند خسرو حیدری ، امید ابراهیمی و سید مهدی رحمتی به تیمی متشکل از جوانی و تجربه تبدیل شده اند که تجربه بازیکنان قدیمی استقلال در کنار انگیزه بازیکنان جوان یکی از مهمترین علل نتیجه گیری های خوب این روزهای استقلال است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها